Free diecutting files

Friday 16 September 2011

With Love



Weer eens een kaart met het vertrouwde Melissa Frances papier..Ik heb hierop een chipboard hart gebruikt en daar papier op geplakt en toen geglittert. kantje vintagelintje ,parelsnoertje en bloemetje van een bleometjes parel ketting er op en je hebt ( vind ik) een heel leuk hart , veel meer hoeft er dan niet meer bij. De banner stempel en tekst komen van Waltzing Mouse . Ik heb de kaart voor de challenge van de City Crafter Callenge Blog gemaakt.
Fijne dag allemaal  en tot morgen..( met twee kaarten)

A card with good ol' Melissa Frances papers, I just keep loving them. I took a chipboard heart and covered it with a piece of paper,glitter, lace ,vintage ribbon and some pearls and you have a gorgeous ( I think) heart and you don't have to add much more on your card. The bitty banner stamp and tekst stamp are from Waltzing Mouse, and I'm entering this card at  the City Crafter Callenge Blog .
Have a nice day and see you tomorrow ..( with two cards)

Uit de SHOP: Chipboard hart, vintage kreukel lint, parelbloemetjes band.



***Nog even dit...op sommige blogs is het af entoe onmogelijk voor me om een berichtje achter te laten, ze verspringen heel erg als je scrolt en soms moet je je apart nog een keer inloggen op je google account en dan blijf je klikken maar je berichtje wordt niet geplaatst. O en die is niet het probleem met het ingelogd blijven want dat vinkje heb ik altijd al uitstaan.


Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

27 comments:

martina's kaartjes said...

hoi lenet,
weer helemaal mooi ! mooie stijl hou je er op na, komt telkes terug in al je kaartjes, knap hoor ! ik heb voorlopig nog geen typische eigen stijl, ik wil te veel van alles, ben een beetje gretig denk ik hihihi... nog een fijn weegend, grtjs, martina
x

liszha said...

Wat is die weer moohooi!
Wat een goed idee om op die harten te stempelen, ik heb er nog een heleboel liggen.
Groetjes Lisette

Facts and Fairytales said...

Volgens mij kun jij geen kaarten maken die ik niet mooi vind Lenet. Ik zit iedere keer weer te kwijlen :-)

groetjes
Brigitta

Anneke said...

wat prachtig lenet en zo romantisch.

Alexandra said...

Prachtige kaart weer, leuk hoe je dat met het hart heb gedaan.

LottesCards said...

Hele mooie kaart weer.

Even over je probleempje: bij mij hielp het om niet automotisch aangemeld te blijven.
Dus even afmelden bij blogger, vinkje weghalen en opnieuw aanmelden.
Je moet dan wel elke keer opnieuw aanmelden, maar is ook maar een kleine moeite toch?
Wellicht dat het ook bij jouw helpt.

Liefs Lotte

Brendaxx said...

Weer een heerlijk kaartje Lenet!!Prachtig!Fijn weekend!

corryskaart said...

hoi lenet
een erg mooie en rustige kaart,STIJLVOL!
groetjes van corry

Lululiz said...

What a gorgeous card, so delicate and romantic, I love it!

Martha said...

Hoi hoi Lenet,
prachtige kaart met geweldig mooi papier gemaakt!
Groetjes van Daatje,
ben benieuwd naar je volgende 2 kaartjes!

Ros said...

Oh this is stunning ... I really 'heart' this ... perfect for the challenge ... many thanks for playing along at CCCB

Ankie vd Polder said...

Alweer zo'n schitterend kaartje. Groetjes, Ankie

Merlyn said...

Lovely Card

Sanne said...

Wat een schatje is het weer, prachtig!

Liefs Sanne

Marjanne said...

fantastisch...

Kitty said...

Het is weer een prachtkaartje! En dat berichtjes plaatsen... geen idee waar het aan ligt...

Artes de NĂ¡gela said...

So beautiful!
I love this mix of textures that you did

Linda said...

Supermooie kaart Lenet! Heel erg gaaf! En dat papier, zooooooooo helemaal te gek! Fijn weekend. Groetjes, Linda.

Tamara said...

hij is weer supermooi Lenet maar dat zijn ze altijd.

Maia said...

Super mooi gemaakt!
Inderdaad dit papier geeft altijd de mooiste uitstraling aan jouw kaartjes!
Fijn weekend,
Groetjes Maia

Lea L. said...

This is so pretty! I love the glittered heart, and all the lovely embellishments you've added to it!

Jacqueline (Sjakkie) said...

Weer een super mooi kaartje Lenet. Prachtig papier.
Groetjes van Jacqueline

Anonymous said...

Your card is soo wonerfull! I really like it - the eye candy!

FerrellGraph-x said...

So pretty!
Kindest regards,
Jennifer

Unknown said...

Everything about this is amazing.. I just love it.. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

Kirsty Vittetoe said...

Pretty, thanks for playing along with us at CCCB!

cnelson said...

This is absolutely GORGEOUS! LOVE EVERYTHING about it! Thank you so much for joining us at CCCB!