Free diecutting files

Sunday 9 October 2011

Hello Just a Note

Vandaag een kaartje in herfst kleuren. Ik kreeg gisteren de nieuwe kleuren kreukellint binnen en moest er gewoon  meteen mee aan de slag, Twee van mijn favoriete challengeblogs hadden een challenge met deze kleuren The shabby Tearoom en The Ribbon Real Challenge Blog  Het leek me wel leuk om eens met voor mij ongewone kleuren wat te maken.

Togay a card in autumnm colors, I got my new seambinding yesterday and had to use it right away. Two of my favorite Callengeblog have a challenge using these colors. The shabby Tearoom en The Ribbon Real Challenge Blog . I enter this card for these two. I thought it would be fun to create a card in for me, unusual colors.

Lint en Label : uit mijn shop
Papier: MME, Fancy Pants , Graphic 45 en  kraftcardstock.
Bloem blaadjes en kant:  Prima Marketing.
Stempels : Waltzingmouse en PTI
Pareltjes kaisercraft


Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

34 comments:

Anonymous said...

mooie kaart zeg. De kleuren vind ik ook geweldig!

gr lisa

Miranda Slagboom-de Groot said...

wat een mooi kaartje met die herfstkleuren
groetjes miranda

Riet said...

Wat prachtig gemaakt Lenet.

Liefs Riet.

Manja said...

Prachtige kleuren,Lenet! Vindt het een supermooi kaartje!
Groetjes Manja

jans said...

heel mooi gedaan super grt jans

Irina said...

great!

Brenda said...

Hartstikke mooi dit kaartje, leuke kleuren lint heb je weer ingeslagen zeg!! Lieve groetjes Brenda

Margot said...

wat een beauty, Lenet!

Mandy's Magnolia cards said...

wauw lenet!
weer een pracht creatie
een fijne zondag
groetjs, Mandy

Marjanne said...

hele aparte kleuren voor jou, mooi!!

LottesCards said...

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
Ik ben dol op de kleuren van de herfst, dit kaartje is dan ook wel echt een favoriet van mij!!!
Liefs Lotte

Anonymous said...

Dit zijn inderdaad kleuren die ik ook niet snel gebruikt, maar jouw kaart is echt SUPER !!! Alles klopt geweldig bij elkaar !
Groetjes Berdien

Cornelie said...

Ongewoon prachtig bedoel je dan zeker!
groetjes Cornelie

Carla said...

inderdaad, Lenet, zoals de anderen al zeggen: geen kleur voor jou, maar daarom toch heel mooi!

groetjes Carla

Desirée-ScrapDees said...

het is weer een prachtige kaart geworden zeg, lijkt wel een schilderijtje!

Annelies said...

Oogverblindend! Wat een heerlijke kleuren. Ik dacht even dat je een kaneelstokje ertussen gestoken had, maar volgens mij is het toch gewoon lint.

Martha said...

Hoi hoi Lenet,
weer mooie creaties gemaakt!
Prachtig die eenvoudige kerstkaart, met die warme kleuren,
leuk bovnestaande ronde kaart,
ik heb weer genoten!
Groetjes van Daatje

Pauline said...

Lenet, this is beautiful! Love the stitching, at the little tag and the pretty lace and seam binding, I'm so glad we are one of your favourite challenges! It's always a treat to see your name in the challenge list and a pleasure to visit your blog. Thanks for joining us at The Ribbon Reel this week!

Maria said...

Een prachtige kaart Lenet, in mooie tinten! Schitterende details!

groetjes,
Maria

Anonymous said...

Gorgeous ribbon, lace, flowers and the circle is wonderful!!!!Thank you for sharing your beautiful card this week at The Shabby Tea Room :-)

Tessa said...

Wat een ontzettend leuke kaart, mooie warme herfstkleuren. De vorm van de kaart is ook erg leuk!

xx Tessa

Creagea said...

wat een prachtig kaartje,super
groetjes Gea

Jacqueline (Sjakkie) said...

Wat een prachtige creaties heb je afgelopen week gemaakt Lenet. Ook deze is weer heel mooi.
Groetjes van Jacqueline

Miranda Mols Stampin Utopia said...

Ik vind hem heel bijzonder. Mooie kleuren! Een kaartje om warm van te worden.

Kortmanitove said...

Great card! You realy handle any colors... it looks just great! Love the shape of the card too, makes me wanna try one like this :)
Tove

April said...

pretty as ever! I love the bow and the colors!

Willy's creations said...

Een pracht van een kaart.

Groetjes,Willy

jolande said...

Echt zo'n kaart waar je naar blijft kijken, geweldig!!!
Jolande

Alie de Vrij-Venema said...

Prachtige kaart! Echt super om naar te kijken!!
Groetjes Alie

Kitty said...

Prachtige warme kleuren, heel mooi!

Anonymous said...

Hoi Lenet! Heel mooi die warme herfst kleuren! Ik vind de vorm van de kaart heel leuk!
xxx
Dutch Tulip
Marja

ida said...

een prachtige kaart, mooie warme
kleuren!

Nadine said...

Helemaal te gek dit kaartje!

José said...

Oh zucht, wat mooi! Prachtige kleuren, top stikwerk en ik ben dol op deze vorm. Superkaart!
Groetjes, Jose