Free diecutting files

Tuesday 11 October 2011

Herfst bloemen

Een kaart met een herfstbloemen voor de Shabby Tearoom..Dit zijn de echte challenges voor mij . weer een met kleuren waar ik eigenlijk nooit mee werk, maar wel heel leuk om te doen. Het peachkleurige bloemetje heb ik gemaakt met kreukellint en de paarse roos met paars satijn lint en een paarse viltbloem..heel toevallig beide in dezelfde kleur

A card with autumnflowers for the shabby tearoom  these are the real challenges for me .The colors are way out of my comfortzone but it is fun to try someting else. I made the peachy flower of seambinding and the purplerose of a purple satinribbon and a felt flower.

Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

29 comments:

Baukje said...

een schitterende kaart!
Groetjes Baukje

diana68 said...

super mooie kaart en de herfstkleuren komen prachtig erop uit !!

Gr. diana

Ollama said...

Great card and very beautiful flowers and decorations!)

Ankie vd Polder said...

Wat mooi, fris en vrolijk kaartje. Errug leuk. Groetjes, Ankie

Ria said...

WAHHHHHH Lenet, wat een gave bloemenkaart !!!!
nou je gaat maar mooi vaker met deze kleuren werken, het gaat je goed af !!!

lieve groetjes Ria S.

chantal en sygrid said...

schitterende kaart lenet
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

martina's kaartjes said...

ach lenet, wat mooi gemaakt weer ! heel heel erg geslaagd,
grtjs, martina
x

Annelies said...

Wat een ongelofelijke "rijke" kleuren! Prachtig!

Yvonne said...

Ik wil niet alleen op deze kaarten reageren, maar op alle: Wat maak jij prachtige kaarten!!!! Ik geniet er iedere dag van.

Groetjes, Yvonne

Maia said...

Wat een prachtige bloemen op dit mooie kaartje. De kleuren zijn echt mooi bij elkaar en zo knap dat je die zelf kunt maken!
Fijne avond,
Groetjes Maia

Anonymous said...

prachtige kaart, met de herfstkleuren!

groeten
tine

Brenda said...

Schitterende bloemen op deze leuke en mooie kaart! Hoe heb je die gemaakt die mooie blommetjes?
Lieve groetjes brenda

Sandra1968 said...

Wauw, wat een ontzettend mooie kaart!

Anonymous said...

Ik ben er helemaal weg van Lenet!!
wat een mooie kleurcombo! Ik vind de zelfgemaakte bloemen prachtig!
xxx
Dutch Tulip
Marja

Marjanne said...

ja je bent helemaal op een andere kleurentoer! Mooi deze kaart!

LottesCards said...

Hoewel ik helemaal weg ben van jouw eigen stijl...
Ben ik helemaal gek op de herfstkleuren!
Daarom is dit kaartje echt een topper voor mij, want je hebt mijn favo kleuren in jouw stijl gemaakt, een super combinatie!!!
Je zelfgemaakte bloemen zijn weer helemaal super!
Liefs Lotte

Debbie said...

Beau-ti-ful, Lenet!!! I adore your work ... thanks for sharing your talents with us in the Tea Room each week :)

Willy's creations said...

Prachtige fleurige creatie heb je gemaakt.

Groetjes,Willy

Creagea said...

Wauw...prachtig kaartje en de bloemen ohhh zo mooi

groetjes Gea

Jacqueline DH said...

Ik vind hem prachtig Lenet, en die paarse bloem echt geweldig, zat al lezend te kijken van welk merk hij was :)

gr. Jacqueline

Inge said...

Super mooi kaartje weer, mooie kleuren ook!

Groetjes Inge

Alexandra said...

Mooie kaart met prachtige bloemen.

Sanne said...

Wat is deze kaart te gek! Hier hou ik wel van! Mooie bloemen Lenet, erg creatief!

Liefs Sanne

Dora said...

Enorm mooi!
Enne zodra ik even wat rust in de kop heb spreken we af!

Riet said...

Ohhh wowww,Wat een schitterende kaart,mooi papier weer.
En die bloemen wat zijn ze mooi,knap van je dat je ze zelf gemaakt heb.

Liefs Riet.

janfien said...

Lenet, het mogen dan niet jouw kleuren zijn, ze zijn zo mooi dat het vanzelf onze kleuren worden. Waar zo'n uitdaging al niet goed voor is! Ik vind het echt een geweldig kaartje.
Josephine

Cindy holshouser said...

Lenette what a stunning creation you have here. Your flowers are absolutely beautiful. Your card completely caught my eye! Great job.

Sudha said...

Beautiful creation. Luv this.

Sudha
sudha-kalra.blogspot.com

Maudy said...

Ook weer een schattige mooie kaart, binnenkort maar nu echt een koppie doen? Mail je wel even