Free diecutting files

Saturday 21 January 2012

congratulations and Happy birthday

Ik heb mijn blog en jullie een beetje verwaarsloost de laaste tijd. Ik zit/zat een beetje in een scrappersblock.
Ik denk dat het kwam doordat ik zoveel kerstkaarten aan een stuk heb gemaakt. zal dat dit jaar toch anders aan pakken en het hele jaar door maar zo af en toe een kerstkaart ga maken. Maar goed ik begein weer een beetje op te krabbelen dus binnen kort ook weer vaker een blogpost.
Maar nu voor van daag eerst maar eens deze twee kaarten.

I have been  necglecting you and my blog a bit lately. I  have /had a bit of a scrappersblock . I think its because I mad a lot of christmas cards in a very short time, so decided to make a christmascard from time to time  the whole year around now , so I won't have to make so much at the end of the year.  But I'm beginning to get my inspiration back a little so soon there will be mor blogposts as well.
for now I have those two cards for you.

Ten eerste deze ronde kaart voor de nieuwe challenge van Cardpatterns..yes een ronde sketch, heerlijk.
Ik heb papier van Riddersholm design gebruikt, het komt uit de kerstlijn maar dus ook prima te gebruiken voor een gewone kaart.
De uitwerkingen van het designteam van Cardpatterns zijn weer lekker divers , ga maar eens kijken je krijgt vast inspiratie om ook een kaart temaken en mee te doen. Voor deze kaart heb ik weer mijn grand nesties gebruikt. Normaal gesproken gebruik ik daar mijn Grandcalibur voor maar die heb ik helaas gesloopt en moet dus een nieuwe kopen en ben nu opzoek naar een leuke aanbieding..  Gelukkig passen de eerste drie maten ook door de bigshot dus ben voorlopig nog wel even gered.

First I have this round card for the new challenge of Cardpatterns, Yes a round sketch ,I love them.
I used christmas papers from Riddersholm design , so you see you can use christmas papers for everyday cards.
The takes of the designteam  are various and very inspiring, hop over to take a look , maybe you get so much inspiration to make a card and enter the cahllenge.
I made this card using my grand nesties. Normally I would use my garndcaliber, but I broke it so I have to v=buy a new one. Luckily the first three dies fit the Bigshot so I can still use those for cardmaking for the time beiing.


De tweede kaart is voor de nieuwe challenge van Waltzing Mouse. De achtergrond heb ik gestempeld met een stempel uit de victorian frippery set.  De tekst is van de Say it in Style  set. Er zijn weer super voorbeelden gemaakt door de mischief makers, grijp wat van de inspiratie en doe gezellig met ons mee. Wie weet wordt jij wel de volgende top mouse of win je een stempelset.

This second card I made for this weeks challenge of Waltzing Mouse Challenges.
For the background of the panel in the middel I used a stamp of victorian frippery set. The sentiment comes from the Say it in Style set. .
The mischief makers did a great job making takes of the sketch to inspire you. So hop over and grab some of that ispiration adn join us at the challenge. Maybe you are the next top mouse or winner of a free stamp set.

Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

18 comments:

Petra said...

cirkelkaartjes zijn zo mooi maar op de een of andere manier willen ze bij mij nooit zo lukken :s

super kaartjes weer!

Liefs Petra

LaurieJ said...

Both cards are lovely! Love the stitching and the glittery elements on both. And on the WMSC card, your Victorian Frippery background panel is divine!

martina's kaartjes said...

hey, ik ben ook fan van rond ! helemaal toppie kaartje dus, mooie kleurtjes, een mooi geheel,
grtjs, martina
x

LottesCards said...

Prachtige kaarten heb je weer gemaakt!

Ik heb je inderdaad al een tijdje gemist. Blogger deed een beetje raar dus ik meende dat het daar aan lag...

Liefs Lotte

Jacqueline (Sjakkie) said...

Wat een super mooie kaartje heb je gemaakt Lenet. Vooral de bovenste vind ik erg mooi, dat komt door de mooie kleuren. Ik ga ook al een start maken met de kerstkaartjes, is het niet zo'n gestress aan het eind van het jaar.
Groetjes van Jacqueline

Ann said...

He gelukkig Lenet je bent er weer! En wat zijn het weer een bjoeties de kaarten die je gemaakt hebt.

xxxAnn

Nathaly said...

Ik kan me helemaal voorstellen dat je er een beetje doorheen was. Deze kaarten hebben weer je prachtige stijl. Vooral die eerste, ronde ben ik weg van. SCHITTEREND! Nathaly

Marjanne said...

ah ja zo'n dipje hebben we allemaal wel eens. Ze zijn weer mooi!

Christina said...

Gorgeous cards, Lenet! I adore that lace trim and shabby ribbon, and your perfect stitching is astounding!

ania said...

Śliczne i oryginalne:)

yvon said...

Je kaarten zijn weer geweldig mooi Lenet.
Groetjes, Yvon

Deborah Frings said...

I love the frippery paper you've made. Just so pretty!

Kelly S. said...

I just love your Frippery background, Lenet! You are one of the reasons it will be in my next order...what took me so long? Love the embellishing on this, too!

Riet said...

Wowwww Lenet,wat heb je de laatste tijd schitterende kaarten gemaakt.

Liefs Riet.

Ria said...

Ze zijn weer super mooi de bovenste heeft mijn voorkeur prachtige kaart!!

Wel fijn dat je mogo weer terug is, want we kunne je mooie creaties niet missen meis.
@ Wat heb je trouwens een mooie nieuwe avater, een super slanke den ben je volgens mij geworden !!!

lieve groetjes Ria S.

Anna-Karin said...

Beautiful cards Lenet! Lovely colours, details and ribbon bows.

Fienny :) said...

heey lenet,
heey....gelukkig.....daar ben je weer!!!!!
ik had je ook al gemist.
ik was op die mooie, geweldige, prachtige kaarten van jou aan het wachten.
het is een lust om naar jouw creaties te kijken.
het geeft ook 1 heel rustig gevoel om naar te kijken.
maar als ze er dan ook niet zijn, dan mis je ze meteen, dus geweldig dat jij er weer bent.
nou lenet, het heeft jou geen kwaad gedaan om er ff niet te zijn, want de kaarten zijn en blijven verbazing wekkend mooi.
1é kaart, de lila ronde kaart......grandioos!!!!
mooi, warm, chique, kleurrijk, mooie materialen, hele leuke vorm,
écht feestelijk, een 10 met een griffel.
2de kaart, mooi, heel mooi.
gewaagd met dat blauwe lint, appart, mooie achtergrondstempel, heel netjes afgewerkt, mooi plaatje in zijn geheel.
dus lenet, die paar daagjes weg, had je nodig, en dat mag zeker, maar als ik die kaarten dan van jouw moet missen, dan mis ik écht iets.
ik/wij kijken er dan ook altijd zéér naar uit.
ben blij dat jij er weer bent :)
bedankt dat jij het weer met ons wilde delen.
hele-lieve-knutsel-groetjes fienny :)

Maudy said...

Oh die ronde kaart! oeh dat wil ik echt nog eens doen hoor!