Free diecutting files

Sunday 29 April 2012

Just a note

And because it's saturday I have another card to share. This one is for the new challenge of Cardpatterns
We have a great sketch for  you and maybe an even greater price to win. Hop over to the challenge blog to take a look at the sketch and grap some inspiration of the gorgeous work of the DT. We would love for you to join us in the challenge . The prize this week for one lucky random participant is this HUGE bundle of SRM Stickers!! Who can resist that!

Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

8 comments:

Silvia said...

Wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt Lenet.

gr. Silvia

Astrid said...

Heel erg mooi Lenet!
Ik vind het papier erg leuk.
Groetjes Astrid

Fienny :) said...

Heey Lenet,
Wat is tie MOOIjjjjjj, echt een heel fris kaartje. Hele mooie kleuren papier en een lief kantje, 'n leuk lintje en dat vlaggetje vind ik zoooo leuk. Lenet.....en vrolijk en lief kaartje, wie wil dat nu niet op haar deurmat vinden??? Ik denk (weet zeker) dat iedereen die wel op haar/hem deurmat wil hebben liggen. Veel liefs...... :)
Hele-Lieve-Knutsel-Groetjes Fienny :)

Riet said...

Wat is dit een mooie kaart.

Liefs Riet.

janfien said...

Wat een leuke blokjes-kaart en ja ik kan die stickers weerstaan. Als ik zie wat er voor kaarten hier en op andere sites staan, dan ga ik me niet belachelijk maken.
Maar ik geniet van al jouw mooie plaatjes.
Josephine

Sandra1968 said...

Wauw, wat een beauty!

Pendra said...

So soft and pretty, would love to get this gorgeous card!!

Karin Åkesdotter said...

Your cards are always so wonderful! LOVE your work!