Free diecutting files

Sunday 26 May 2013

ZGAN super cricut expression pakket te koop!!



Ik ben nu de zeer gelukkige eigenaar  van een silhoutte met super mooie stofhoes Yaaaayyy . Beide gekocht bij CREATIJD ze hebben alles voor de silhouette wat niet in de winkel staat kan ze bestellen, gewoon even een berichtje sturen .
Maar omdat ik nu dus een silhouette heb , heb ik een cricut en gypsy over. Beiden zo goed als nieuw ik heb er zeer , zeer weinig mee gedaan , ik heb gewoon weg niewt de tijdgenomen om me in het hele gedoe te verdiepen terwijl ik weet dat de mogelijkheden eindeloos zijn als ik zo eens op U tube naar de filmpjes kijk.
Het hele pakket super compleet en uitgebreid, met 25 cardridges op de gypsy staat op Marktplaats. Klik HIER voor de advertentie .





Photobucket

No comments: