Free diecutting files

Tuesday 2 June 2015

Happy Happy Birthday.

 We hebben weer een nieuwe challenge op de craftliners blog.. We hebben een heerlijke zonnige foto voor de inspiratie en vragen je een kaart te maken met de kleuren geel , turquoise en zand.. pracht van een kleuren combo al zeg ik het zelf. 
Voor de winnaar hebben we een gave set stanzen van Aurelie..zeker de moeite waard om mee te doen dus. 
Voor mijn kaart heb ik gebruik gemaakt van My Favorite Thing  Pure innocence stempel.. Ik ben geen ster in inkleuren en hou ook niet zo van kaarten maken met poppetjes , op de een of andere manier lukt dat me niet zo .. maar ik maak toch echt een uitzondering voor deze . Ik vind haar zo leuk.
Zoals je ziet heb ik ook alleen het gezichtje de armen en het haar ingekleurd , het jurkje strik en de vlaggetjes heb ik eerst op papier gestempeld met de black licorice inktpad, uitgeknipt en op het afdrukje geplakt. Werkt super als je het eerst op een stukje stick it plakt , voor de kleine stukjes zoals de vlaggetjes en het strikje gebruik ik altijd een quicky glue pen . Ik heb verder twee sets blueprints van my favorite things gebruikt super gave sets zijn dat , je kunt ze als set gebruiken maar onderling zijn ze ook geweldig te combineren.  De papiertjes zijn van Echo park uit het 6x6 blokjes Summerbliss en Bundle of joy dots and stripes.
 Ik hoop dat je mee komt doen met onze challenge.. als je nog wat inspiratie nodig hebt kom dan zeker kijken naar de rest van het DT.. super creaties  hebben ze weer gemaakt.
Hier nog even alle gebruikte materialen op een rijtje:
My Favorite things:
Pure innocence Happy banner clearstamp  PI-224 
Blueprints 12 MFT 435
Blueprints 13 MFT 453
hybryde inktpadblack licorice HPAD-4

Echo park:
Summerbliss 6x6paperpad SB62023
Bundle of joy dots and stripes 6x6 paperpad. BJGT79025

Stick it handy SK -155
Sakura quicky glue XCNB-11
 



Photobucket

4 comments:

Annelies said...

Schattig!

martina's kaartjes said...

heel erg leuk en lief, mooi
grtjs,martina
x

Margot said...

Helemaal super Lenet!

Aartje said...

Wat een leuke kaart heb je met deze schattige stempel gemaakt. Prachtig.
Groeten, Aartje