Free diecutting files

Tuesday 1 November 2016

Thanks



En hier ben ik weer met een kaartje Je kunt wel zeggen dat ik de smaak weer te pakken heb .
Een  bedankkaartje in herfstkleuren geinspireerd door de challenge foto van de Dutch  Card Lovers. 
voor deze kaart heb ik ook gebruik gemaakt van de scetchchallenge nr 239 van Retro Sketches .
Ik lever het daarom bij beide in voor de challenge van deze week.
Het gebruikte papier komt allemaal van MME en zijn hoofdzakelijk restjes de bloem, het
 kantje en lint komen uit mijn eigen voorraad , de  blaadjes zijn van prima enpareltjes van want2scrap.
 Bedankt voor je bezoekje , en tot de volgende keer.
Photobucket

4 comments:

Nicole Parmentier said...

Prachtig kaartje! Met veel liefde en aandacht gemaakt, alles klopt!

Margot said...

Supermooi! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

Ankie vd Polder said...

Mooi kaartje, prachtige kleuren. Groetjes, Ankie

Marjan said...

Prachtige shabby kaart! Dank je wel voor het meedoen met DCL.