Free diecutting files

Thursday 19 October 2017

Welcome Baby


Deze keer een baby kaartje . Met de super mooie papiertjes van Iralamija etsy shop. Voor iemand in onze omgeving , niet voor mij of mijn gezin hoor.
Deze is door de roze ondergrond vind ik voor een meisje geworden , niet omdat ik tegen al die gendertoestanden van tegenwoordig ben , maar gewoon omdat roze niks voor jongens en mannen  vind.
Ik ga dus ook nog een jongenskaartje maken  ,omdat ik nog niet weet wat de baby gaat worden.
Dus ..I'll be back.

3 comments:

Erica ♥ said...


Wat een mooie kleuren zeg, zeker gaaf papier,
en de pareltjes boven je vlaggetjes heb je ook
heel erg gaaf gedaan ! Prachtige kaart ☺
Een fijne en gezellige (knutsel) zondag
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-samenwonen/trouwen}

Kirsty Vittetoe said...

Such a sweet, sweet card Lenet!

Maudy said...

Ahhh dat hertje! geweldig. leuk