Free diecutting files

Wednesday 1 November 2017

Delicate



En weer een Lay out.. Ik heb de smaak weer te pakken. Heerlijk !
het zal wel aan mij liggen maar ik kreeg geen goede foto vandaag. Het moet maar zo anders ben ik te laat om in te leveren.
Deze heb ik gemaakt voor de More than words challenge , en hij is nog net op tijd klaar.

nou is deze challenge ook echt wat voor mij . ik kan mijn shabby chic er lekker in uit leven.
De challenge is dus Delicate and fabrics.
voor delicat heb ik gekozen voor een fote van roze gipskruid..ik bengek op gipskruid vooral met rozen , helemaal geweldig die twee horen gewoon bij elkaar vind ik. ik heb ook wat gedroogd roze gipskruid op mijn layout verwerkt en uiteraard kant.
De foto heb ik gemat met wit roze en groen vellum, wat kant en gestansde doilies erbij en voila. .Ik vind hem geslaagd en hij krijgt een mooi plekje in mijn kamer.
De papiertjes zijn overgens van Maja Design.

8 comments:

Janice Nicholls said...

This is GORGEOUS!!! So soft and delicate. Thanks for playing along with us at More Than Words.

Anguree Jansen Van Rensburg said...

Absolutely gorgeous. Thank you so much for joining us at More than Words ❤

Elena Martynova said...

This is a stunning interpretation of the challenge! Thank you for joining us at More Than Words this month!

janfien said...

Dit is weer helemaal jouw cup of tea. Het is dan ook een prachtige lay-out geworden. Laat je maar drijven op je creativiteit. Dan kom je er altijd goed uit. Wat je ook maakt.
Liefs Josephine

langeatheart said...

Perfect take on our challenge this month at mtW! :)

Unknown said...

Beautiful. So delicate.Thank you for playing along with us at More Than Words!

Nicole Doiron said...

Such a lovely layout with very delicate colours! Thank you for playing along with us at More Than Words!

Maudy said...

Wauw echt weer prachtig. Leuk om er gedroogd gipskruid in te verwerken!