Free diecutting files

Saturday 2 March 2019

WINNERWINNER CHICKEN DINNER!






Vandaag is de dag dat ik de winnaar van de Maja Design give away bekend ga maken...
Ik heb alle namen in de random name picker gezet en die laten kiezen 
en de winnaar is..............
Today is the day that I will announce the winner of my Maja Design give away. I put all the names in the random name picker and let that choose a name  , and the winner is.....


 Gefeliciteerd!!!
Maeycke wil je mij even een berichtje sturen met je gegevens dan zorg ik dat de jouw Vintage Romance collectie jouw kant op komt.
Congratzzz
Maeycke please message me so I will make shure your Vintage Romance collection will come your way.

1 comment:

Maeycke said...

whoop whoop whoop I am so happy !!! We zitten midden in een opknap beurt van ons huis, alles staat op z'n kop , want de hele beneden verdieping word opnieuw geschilderd, en af en toe zie je dan door de bomen het bos niet meer, dus dit is een welkome opsteker om snel alles af te maken en als het klaar is dan weer heerlijk aan de scrap te gaan :-) Dank je wel ik ben er erg blij mee !!