Free diecutting files

Sunday 20 March 2011

I'ts a boy..

 Ik had van Eline weer spulletjes gekregen om wat voor haar te maken. Dit heb ik gemaakt met het papierblokje van nursery boy   Het koffertje is een blikje van mayaroad . De minialbum wordt  met een lint op het koffertje gebonden . In het koffertje kun je kleine spulletjes gewaren.
Ik snap alleen niet dat deze post zo rommelig op mijn blog verschijnt, als ik het wil bewerken om netjes te zetten dan  staat alles wel goed..
Oja ik heb ook weer vier kleuren nieuw lint om kreukellint te maken  binnen .     


                                                                  
                                         
     Op het labeltje in de pocket kan iets geschreven worden , het envelopje sluit met een magneetje
                                         De flapjes op de linkerkant kunnen geopend worden.
                                   De binnenkant met een klein blikje voor de melktandjes.


Photobucket

49 comments:

Martha said...

Wow, ik ben er stil van!!!!!
Wat is dit prachtig zeg!

xxx Myra xxx said...

wat een bjoetie!!!

m@deliefjuh said...

oh gaaf zeg! leuk met label one zo :) helemaal top!

Brenda said...

In één woord geweldig mooi gemaakt!!
Fijne dag en groetjes Brenda

mariska said...

Wauw! Wat ontzettend mooi. En jah...ik weet t, mijn reacties worden eentonig. Maar je maakt zulke mooie dingen. Super gewoon.

Liefs mariska

Ria said...

tja wat moeten we daar nou op zeggen, dit is helemaal toppie !!
prachtig gewoon !!!

lieve groetjes Ria S.

Anja´s kortkreasjoner said...

WOW, what a stunning work of art. Such a wonderful creations. Just Love it :)
Hugs Anja

Noriko said...

Hoi Lenet,
Het is een geweldig leuke creatie,
Het boekje vind ik helemaal top en erg mooi van kleur.
Fijne zondag nog!!!!
Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

chantal said...

wouw schitterend boekje lenet
erg leuk
liefs chantal

Anita said...

Jeetje Lenet,wat een pracht exemplaar.
Het labelpocketje en de rozenpagina vind ik helemaal geweldig.
Mijn complimenten hoor!

Groetjes Anita

Ellen de Boer said...

O wauw ik vind m echt heel erg mooi!!! Fijne zondag.

Gr. Ellen

Linda said...

Wow Lenet! Echt heeeeel gaaf! Wat een lief koffertje en wat een supermooi boekje! Helemaal geweldig. Leuke set om te krijgen hoor. Een fijne zondag nog. Groetjes, Linda.

Marjan said...

Prachtige creatie!!

Groetjes, Marjan

Anneke said...

Wat mooi, echt een leuk idee!
Groetjes Anneke

Baukje said...

Schitteren wat een kustwerk dat doe ik jou niet na prachtig!!!
Groetjes Baukje

Ik ben Esther said...

Wat mooi weer Lenet!!
Ik ben helemaal weg van het kleine koffertje..:O)
groetjes Esther

Ros said...

Absolutely beautiful!!! gorgeous project

Sandra1968 said...

Dit ziet er supermooi uit!

Ingrid Danvers said...

Wow...prachtig, Lenet. Echt heel mooi!

Mandy's Magnolia cards said...

wow prachtig!!
groetjes, Mandy

Ann said...

je hebt weer een waar kunstwerk afgeleverd Lenet, practig papier ook.

Marlies said...

Lenet, ik weet echt niet wat ik hierop moet zeggen het is zo ontzettend MOOI!!! Gewoon geen woorden genoeg voor. SUPER gemaakt!!
groetjes, Marlies

Miranda Slagboom-de Groot said...

wauw wat ontzettend gaaf zeg
groetjes miranda

Elly said...

Gewweldig mooi gemaakt weer Lenette!!
groetjes, Elly

Jetty said...

wat ontzettend gaaf Lenet.

Desirée-ScrapDees said...

oh wat is dit weer schattig zeg, heb ook nog zo'n blikkie, dus misschien dat ik dit ook nog eens ga maken(na de andere 188 projecten die ik nog wil doen hihi)

En bedankt over je tip van de inkt, heb bijna alleen maar clear stempels, want vind de rubberen stempels gewoon veel te duur en dan is stazon dus blijkbaar geen optie! Ga ik toch maar op zoek naar archival jetblack, die is ook wat goedkoper zag ik. Vind het niet zo erg om geld uit te geven aan inkt, maar omdat er ook nog die cleaner bij kwam, vond ik het gewoon veel te gek worden! Maar die blokjes versacolor kan denk ik toch niet voor krimpfolie gebruikt worden, of wel, want dan is mijn keuze snel gemaakt!

Maria said...

Prachtig Lenet! Wat mooi gemaakt, helemaal af met alle details! Ik heb zitten genieten!

Patricia said...

Wat Prachtig zeg, je zou er bijna een kindje voor willen haha,

Groeten Patricia

Petra said...

Ik heb er maar 1 woord voor: GE_WEL_DIG!

Jann-will said...

Erg mooi Lenet,
En wat je verteld over je blog had ik ook, maar dan precies andersom, ik denk dus dat het aan blogger ligt.
Aan jou creatie in ieder geval zeker niet!!

Groetjes Wilma

Kitty said...

Wat een prachtboekje met blikje! Leuk project!

Aleida said...

Heel, heel erg mooi!
groetjes,

scrapdictive said...

Zojuist je crea's van afgelopen periode weer bewonderd. Zo mooi, allemaal!

Deze boy box is ook weer hartstikke mooi gewordent!! Heel leuk idee ook.

Toodles,
Jo xxx

valenbergia said...

Very beautiful!)))))))))))

Annelies said...

Prachtig!!

Manon said...

wow lenet! wat is dit prachtig! je zou zo een workshop kunnen geven hiermee!
Groetjes Manon

Riet said...

Wat een schitterend kunstwerk Lenet.

Liefs Riet.

Tynke said...

Wat een prachtig kadootje!!

Desirée-ScrapDees said...

bedankt voor nog even de nauitleg op de inkt. Ziet er mooi uit jouw krimie dimpie, dus ik ga toch voor jouw inkt, hoor veel negatieve dingen over die stazon! En ja geduld? Was dat? hihi

Dora said...

Wat een geweldige creatie is dit wow!

Els said...

Schitterend kadootje is dit.
Wat heb je dit super leuk gemaakt.
Groetjes Els

Ghanya said...

SUPER!!!!!

Groetjes
Ghanya

Unknown said...

Wowsers wat prachtig!!!album helemaal top !!!

fijne avond!!!
groetjes carla

liszha said...

Wowie! Wat prachtig!
En wat een supermooi kado om te krijgen. Ik vind het ook zo leuk dat de ouders er echt wat mee kunnen doen en dingen van de baby in kunnen bewaren. Super!!!!

Anneke said...

het boekje is schitterend en zo mooi van kluer.
echt toppie hoor!!

Stella said...

Ik vind dit het mooiste van wat ik tot nu toe op je blog heb gezien. Ben er gewoon sprakeloos van ;)......

Gwendolyn said...

Wow wat een geweldig projectje!!! Nou ja projectje.... je kan wel zeggen project! Helemaal gaaf geworden!

Liefs Gwendolyn

Tamara said...

wauw Lenet, super mooi!!!
Het was gezellig gister :-)
xx tamara

José said...

Dit vind ik ook ontzettend mooi zeg. Een feestje om te mogen krijgen dit. Onwijs leuk met het koffertje en melktandjespotje. Super!!!
Groetjes, Jose