Free diecutting files

Sunday 4 October 2009

vintage voor world Cardmaking Day

En dan hebben we deze nog..eentje waar ik zelf eigenlijk erg blij mee ben. Toch wel erg leuk hoor om te doen dat vintage. Dit is dus het tweede kaartje voor 2 sketches for you. Hier heb ik deze sketch( de eerste) Ik heb hen alleen gekanteld.
Zo en dan neem ik nu eerst eens even een wijntje en even afkicken van dit eneverende kaar weekend.
Tot morgen..

Als je mijn creatie beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken, tot de volgende keer.

Photobucket

9 comments:

Wendy said...

Lenet prachtig kaartje helemaal mijn smaak.

Groetjes Wendy

Dora said...

Deze is zo mooi, gewoon om te smullen!

Cora Hoekstra said...

Lenet wat is deze mooi, om stil van te worden.

jacqueline said...

Wowwwww wat een geweldig mooie kaarten heb je gemaakt ....en zoveeeeeel , petje af hoor.

Groetjes Jacqueline

CĂ©line said...

Wat een mooi kaartje!

natacha said...

wauw deze is weer zo anders
maar toch ook heel mooi
groetjes natacha

Unknown said...

Schitterend!

Groetjes,
Loes

http://ingridsknitting.blogspot.be/ said...

waaauuuw deze is helemaal mijn ding , ik ben dol op vintage maar heb het helaas niet in mijn vingers !

Brenda said...

Prachtig! Het is net een schilderijtje!
Groetjes, Brenda