Free diecutting files

Sunday 4 October 2009

World Card Making Day

Gisteravond had Ingrid op het forum van dolls and decorations een online crop met challenges georganiseerd vanwege de world cardmaking day. Ze had 4 challenges bedacht. Dit zijn 3 van mijn uit werkingen. een plaats ik even in een apart berichtje omdat ik die instuur voor een wedstrijd op het Jilliebean blog.
Dit is mijn uitwerking voor de challenge : maak een roze kaart .

Voor een andere challenge kregen we een kaartje waardoor we ons konden laten inspireren en dat is bij mij deze geworden dus

En dit kaartje is gemaakt naar aanleiding van een sketch die we kregen.


Het was een ontzettend leuke en gezellige avond. Bedankt Ingrid!!

Als je mijn creatie beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken, tot de volgende keer.

Photobucket

7 comments:

Alexandra said...

Net even op het forum gekeken. Het waren weer leuke en moeilijke challenges. Je hebt er prachtige uitwerkingen van gemaakt.

Dora said...

Ik vind ze allemaal weer prachtig, en zoveel op 1 avond, nou dat zou mij nou echt niet lukken!

Lenet said...

Het was ook wel nacht werk hoor..
De buren hadden een nogal luidruchtig feestje dus kon toch niet slapen.

angelica said...

wauw ze zijn allemaal heel mooi !!!

natacha said...

ook al zo'n mooie kaartjes
groetjes natacha

Cora Hoekstra said...

Herlijk een avondje kaarten maken en ze zijn prachtig geworden.
Bedankt voor je strik tip

CĂ©line said...

Wat maak je toch superleuke kaartjes! Ze zijn stuk voor stuk weer geslaagd!