Free diecutting files

Sunday 4 April 2010

Exploding Geld kadoosje

Dit keer geen kaart maar een geld kadoosje. Ik kwam op het idee toen ik met het uitmesten van mijn scrapkamer een celebrations doosje ( met die kleine marsjes en zo erin) en een exploding box die ik ooit gemaakt heb tegen kwam. ik heb de twee gecombineerd en dit kwam eruit.
Het materiaal is van graphic 45 . Dat zat in de DT box die ik van Annemiek kreeg en het is allemaal te koop bij Dolls and Decorations, op de schroef brads na die had ik nog liggen. Toen ik het papeir zag zakte echt de moed me even in de schoenen ..maar ik ben uiteindelijk wel heel blij met dit resultaat.
Zo en dan nu weer even lekker een kaartje maken, en beginnen met een kastje van de online crop op het snn forum , maar die zit nog niet helemaal in mijn hoofd dus kan ik dat mooi af bedenken terwijl ik bezig ben met het kaartje . Jullie zien het allemaal wel weer verschijnen.



Als je het doosje beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

20 comments:

*Ellen* said...

whow die is super origineel toppie gedaan hoor

Willy's creations said...

Ziet er prachtig uit.

Groetjes,Willy

Wiebine said...

Een prachtig doosje is het geworden Lenet en ook mooi papier, ik kan niets met dat papier, maar jij kunt er goed mee uit de voeten,
groetjes,
Wiebine

Ria said...

Wauw Lenet, wat een gaaf cadeau doosje.
en het papier hoort er helemaal bij zo.

groetjes ria S.

Charlotte said...

Ooooh wat een prachtig doosje Lenet! Knap hoe je dit moeilijke (maar wel mooie) papier hebt verwerkt! :D

Hetty said...

Wat een super gaaf doosje en dat
papier is helemaal geweldig, is daar ook en patroontje van

gr hetty

Annelies said...

Wow!! *verder sprakeloos*

Dora said...

Lenet dit is schitterend geworden zo enorm stoer!

Nora said...

Heel mooi gedaan! Het papier vind ik heel mooi voor mannen kaarten en geschenken.
Groetjes, Nora

PatriciaKleijn said...

Gaaf zeg..!

Er staat een verassing op mijn blog voor je!

*Kus Patries*

Ann said...

erg erg erg mooi Lenet

Scrappiness said...

Wat mooi is dit en met zoveel gevoel voor detail..hoe je de touwtjes hebt gebruikt bijvoorbeeld. Super gedaan.

scrapdictive said...

Heel erg mooi, Lenet.
Bij het zien van het doosje moest ik direct denken aan zo'n heel ouderwets circus, dat je soms wel eens in die oude films voorbij ziet schuiven.

Toodles,
Jolanda

Alexandra said...

Ik geloof dat ik weer verliefd ben, prachtig doosje heb je gemaakt.

Silvia said...

Lenet wat een mooie doosje! Er staat een verrassing voor je op mijn blog.
gr. Silvia

Ageeth said...

Ze blijven leuk he die explosionboxes. Deze is ook weer heel leuk !!
Liefs Ageeth

Kitty said...

Helemaal super!

Maryke said...

Prachtig doosje!

Anonymous said...

Prachtig Lenet ! Zet je ook nog een werkbeschrijving neer van dit doosje en/of van de kaart met het geld erin ?
Groetjes, Belinda

Angela said...

hij is werkelijk prachtig Lenet!!!