Free diecutting files

Wednesday 14 April 2010

Werkbeschrijving en patroon Gablebox.

En dan is hier de beloofde werkbeschrijving met patroon van de gable box.
Eigenlijk is het heel simpel de onderstaande tekening is een kant en je hebt hem dus twee keer nodig. De gearceerde gedeeltesmoet je uitknippen. In het langwerpige vlak kun je nog raampje stanzen of knippen. Plak achter het raampje een stukje doorzichtige sheet Het strook je aan aan de rechter zijkant is een plakstrook die plak je tegen de zijkant van de zijkant van de tweede helft. Dat is het kleine rechthoekje met met het dakje. Dan vouw je van de bodem eerst de twee kleine flapjes en dan plak je de lange daar boven op. Dan vouw je de hand vaten bij elkaar en steek de puntige uit eindjes in het driehoekje . En klaar. Ik hoop dat het zo duidelijk is en anders hoor ik het wel.
Als je hem gemaakt hebt geef dan even een seintje in dit bericht en dan kom ik bij je kijken. Ik zou het ook heel leuk vinden als je dan even verteld dat je de beschrijving bij mij vandaan hebt en mijn blog linkt bij de beschrijving.
Veel plezier ermee.


Als je de tekening beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

3 comments:

Dora said...

Tegek Lenet, enorm bedankt!

Cora Hoekstra said...

Lenet, Ik ga hem zeker een keertje maken, want dit is wel weer heel leuk. Bedankt !!!

Anneke. said...

Bedankt voor de beschrijving.Probeer hem zeker een keer te maken.

Groetjes Anneke.