Free diecutting files

Tuesday 20 April 2010

True Love

Deze kaart heb ik gemaakt met de challenge van de shabby tea room . De challenge was om je te laten inspireren door een plaatje , ik heb de kleuren en de sketch gebruikt.
Het papier en rub ons zijn wederom van Melissa Frances. Ik gebruik dat gewoon heel graag maar dat is jullie vast nog niet opgevallen..De ring is van tattered angels en het hart heb ik zelf gestanst met een harten stans van sizzix die ik bij Your Zoap heb gekocht. ik heb hem uit passepartout karton en sugarcoated cardstock van doodlebug gestanst en op elkaar geplakt.
En dan nog wat leuks...er komt weer een candy aan.. in juni heb ik mijn blog een jaar en dat moet natuurlijk gevierd worden. Het zou leuk zijn als ik dan op ook 200 volgers heb , hou mijn blog dus in de gaten want ik ben een mooie candy aan het maken met oa vlinderstempels en een cupcake mini chipboard album..verder zeg ik nog niets...Hou de boel maar in de gaten hier.
Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

18 comments:

heidy said...

mooie kaart geworden zeg

Heidy

Ilonka said...

hoi Lenet een supermooi kaartje en leuk gedan het hartje met de cirkel.

groetjes Ilonka

m@deliefjuh said...

wat een lieverd :D

Dora said...

Weer zo'n mooie kaart, met die mooie pastel tinten, leuk die ring en dat hart!

Nicole said...

So pretty! Love the colors that you used. Thanks for playing along with us at The Shabby Tea Room! :)

Willy's creations said...

Ziet er prachtig uit.

Groetjes,Willy

Anneke Wijers said...

Wauw!!! Mooi en ik blijf het kunstig vinden
dat zigzaggen met de naaimachine

Debbie said...

Absolutely precious!!! I {heart} that shabby vintage seam binding! Thanks so much for joining us in the Tea Room this week!

Audrey Pettit said...

Gorgeous card! wonderful take on the sketch! Thanks for playing along with us at The Shabby Tea Room.

Margriet Tournier said...

Wauw, wat een mooie kaart. En de vorige was ook al zo mooi.

Ria said...

Weer zo'n wonderschoon kaartje, en die hartjes vind ik wel erg leuk.

groetjes Ria S.

Kirsty Vittetoe said...

Like everything about this card, the stitches, the color combination..... Nice work!

scrapdictive said...

Deze is ook weer heel erg leuk geworden.
Deze rubbons van Melissa ken ik nog niet. Die zijn ook erg nice.

Alexandra said...

Prachtige kaarten Lenet. Dacht ik eindelijk het Tilda papier te herkennen is het wat anders, haha.
Maar allemaal weer heel mooi.
De spread van de poes is ook heel mooi.

Nancy Feer said...

SUper kaartje weer! Die bloemen in het hartje zijn zo lief....enne...kom maar op met die candy...ik ben gék op snoepjes

Christine said...

Lovely card, Lenette! The chipboard heart, stitching, and ribbon. Simply beautiful!

Ageeth said...

Wow Lenet, hij is weer prachtig. En tja voor candy's ben ik altijd in.
Liefs Ageeth

simone said...

hoi Lenet.
wat een prachtige kaart weer.
kom ook even op mijn blog kijken er staat namelijk iets op je te wachten........
groetjes simone