Free diecutting files

Monday 23 January 2012

Keep calm...


het is weer tijd voor de nieuwe challenge van de Ribbon Real Challenge Blog.  De challenge deze keer is Goede voornemens. Ik ben zelf niet zo van de goede voornemens , maar vind  keep calm and carry on wel een goeie. Ik heb geen flauw idee van welk merk de stempel is, ik heb hem ooit ergens in de amerika besteld.
Alle lint en kant komt uit de Ribbon Real Shop 
Wil je meer inspiratie? Kom dan eens kijken op de  ribbon real challenge blog. 

 It's time for a new challenge over at the Ribbon Real Challenge Blog.  The challenge is New years resolution. I'm not really into this but I thought keep calm and carry on is a nice one. I really can't remember where I got the stamp or whta brand it is , I ordered at a shop in the |USA.
You can find al the ribbons an lace I used at the Ribbon Real Shop 
do you want some more inspiration?? Hop over to the ribbon real challenge bolog

Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

16 comments:

LottesCards said...

Wauw, een prachtig voorbeeld weer.

Wat een prachtige stempel! Het is een prachtig voornemen. Al geloof ik daar ook niet in... het is toch een mooie tekst waar je soms aan herinnerd mag worden.

Liefs Lotte

Julie said...

A really lovely card

Hanneke said...

Mooie kaart zeg! Ik ben ook niet zo van de goede voornemens maar dit is wel een goed advies :). Mooie kleurtjes ook. Groetjes, Hanneke

Riet said...

Wat een prachtige kaart Lenet,zo mooi papier.

Liefs Riet.

Anonymous said...

another beautiful creation...
love your cards Lenet :D
~victoria~

Pauline said...

This is beautiful Lenet, I lov eth frame, and the pretty soft colours, gorgeous!

Annelies said...

Hé, mijn favoriete tekst!
Mooie kaart weer hoor!

De Creakeet van Peet said...

weer in 1 woord...geweldig1!!! knuf peet

Fienny :) said...

heey lenet,
deze keer was het dus "goede voornemens" !!!!!
dat doen heel veel mensen als het nieuwejaar begint, dus met 1januari!!! ik vind dat je dat niet alleen met nieuwjaar kunt doen, dat kun je het hele jaar door doen.
en hoe je dat gaat doen, dat moet iedereen voor zichzelf weten enof doen.
ik heb mij nu voorgenomen om wat gas terug te nemen en wat rustiger te doen en nog wat meer te genieten van de kleine dingen in het leven.
niet dat ik dat niet al deed, ik genoot al van de kleine dingen, ik sta er ook open voor, maar nu geniet ik nog veel en veeeeeeel meer!
dus jouw stempel vind ik net heel geschikt voor iedereen, voor nu en voor altijd, de stempel herinnert ons er alleen maar aan, toch!!!!!!
maar dat kaartje van jouw is weer grandioos!!!!! het papier, lint, parels, kant, bloem, ornamentje, alles, écht alles.
het totaalplaatje mag er weer écht zijn, alles erop en eraan, dus een échte LENET-CREATIE........
dankje lieve lenet voor het delen.
hele-lieve-knutsel-groetjes fienny :)

corryskaart said...

hoi lenet
een prachtige kaart met een super tekst erop!
groetjes van corry

Naomi said...

in 1 woord: Prachtig!
meer hoeft hierover niet gezegd te worden dit zegt alles ;)

veel liefs
Naomi

Anonymous said...

Wat een plaatje!
Liefs, Myriam

Brendaxx said...

Prachtig kaartje met een geweldige slogan (heb m hier ook hangen:))

Maudy said...

Prachtig weer!

Zuzana Obert said...

Lenet your card is absolutely gorgeous! I love it! The bow reminds me cream on the cake. Sooo yummy and delicious :0)

Zuz. x x

Martha said...

Hoi hoi Lenet,
is een goede wens,
gewoon rustig blijven en doorfietsen!
Doe ik ook meestal,
je kaartje is erg mooi geworden, komplimenten!
groetjes van Daatje