Free diecutting files

Monday 9 January 2012

Pink Polkadots

Deze keer heeft mijn DT Collega Pauline de challenge voor The Ribbon Real Challengeblog .verzorgd een pracht van een foto voor de inspiratie en de challenge is Pink Polka Dots
Deze kaart is mijn uitwerking , lekker zoet roze. De lintjes en de kantjes komen allemaal uit  Ribbon Real Shop. het roze twill lint heb ik geplooit en er een parel strenetje opgeplakt. De rand heb ik gestansd met een spellbinder border stans en de gaatjes op gevuld met glitterglue. De stempel is van My favorite things en het papier van Prima en My Minds Eye.

This time my DT friend Paulinec is challinging us at  The ribbon Real Challenge Blog. She gave us a beautiful picture for insipration and the challenge is ..Pink Polkadots.
I made this sweet pink card. The ribbons and lace al come from the  Ribbon Real Shop  . The box pleat ribbon I made my self with pink twill ribbon and a pearlstring on it. I used a spellbinder border die and put som glitterglue in the holes.. The stamp is from My favorite things , the papers from Prima and My minds Eye.
Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

9 comments:

Artes de Nágela said...

Beautiful card. I loved the flower!

christina said...

Wat een mooie kaart,en die bloem die je hebt gebruikt vind ik wel heel speciaal.

Groetjes Christina

corryskaart said...

hoi lenet
een pracht van een kaart met een erg mooie tekst!
groetjes van corry

LottesCards said...

Wauw wat prachtig!
Liefs Lotte

Åse-May said...

Hoi....I love your cards....beautiful colors you use .
åse-may....:)

Fienny :) said...

heey lenet,
wat een geweldig-mooie-warme-lieve kaart!!!!!!
ik was ff afwezig, maar nu ik terug ben, kan ik weer intens van jouw zeer mooie kaarten genieten.
ik vind de bloem, de kant en het lint geweldig, en de tekts vind ik super.
leuk zo met die pareltjes!!!
dus in het kort..........magnifiek.
het is dus weer een échte lenet-creaties!!!
mooi, zéér mooi, bedankt!!!
lieve-knutsel-groetjes fienny :)

Anneke said...

wat een super mooie en stijlvolle kaart lenet.
nog de beste wensen voor 2012!

Martha said...

Hoi hoi Lenet,
Mooi - mooier- mooist....
Ik ben nog steeds fan van je!
Groetjes van Daatje

Deborah Frings said...

You do make the most wonderful shabby chic cards - this is fabulous!