Free diecutting files

Tuesday 3 May 2022

Be your own kind of Beautiful

Hallo hier ben ik weer  , dit keer met een  DT layout, gemaakt voor Scrapaholics chipboards.

 
Ik heb gekozen voor een oosters thema, de foto heb ik op Pinterest gevonden en weeet helaas niet  de fotograaf zodat ik  deze de welverdiende credits kan geven voor deze sprookjesachtige foto.
Het papier dat ik gebruikt heb is van 49and market net als de rub-ons .
De chippies zijn uiteraard van Scrapaholics, en de roosjes ook.

Hieronder wat close ups van de chippies.
 
Dit zijn de cherryblossom branches, ik heb ze gekleurd met acrylverf en er wat stickles in het hartje van de bloemen gedaan.

Dit zijn de Eastern Lantarns 1 . Deze heb ik gekleurd met goudkleurige acrylverf.

 
Het sentiment  Own kind of beautiful is ook gekleurd met acrylverf.

tot slot zijn dit  de bamboo. Ook gekleurd met acryl verf. 
Tot slot hier onder nog de  onbehandelde gebruikte chipboards met de maten erbij.
Bedankt voor je bezoekje , ik hoop dat ik je wat inspiratie heb kunnen geven met deze layout.
Tot de volgende keer.
 

 




1 comment:

Wilma said...

Hi Lenet. Leuk om weer iets van je te zien en wát voor iets! Je hebt een schitterende lay-out gemaakt met fantastische materialen, echt heel mooi gedaan! Weer een lust voor het oog. 🙂
Voor vandaag een fijne dag gewenst.
GROET, Wilma