Free diecutting files

Saturday 14 May 2022

New Home

 
Hallo , hier ben ik weer .
Onze zoon en dochter zijn beide opzoek naar een eigen huisje. nou is dat met het enorme gebrek aan woningen tegenwoordig absoluut niet makkelijk. Gelukkig hebben ze allebei op het moment wel een dak boven hun hoofd maar het is de bedoeling dat ze daar binnenkort uit doorstromen. 
Dus optimist als ik ben heb ik alvast een kaartje gemaakt.
 
 
 h

 Deze kaart heb ik gemaakt met het papier van Maja design: Bohemian  Harmony, en de Birdhouse planter en Grass patches van Scrapaholics.



 
De tekst stempeltjes zijn van waltzing Mouse. 
Nu maar hopen dat ik het kaartje snel naar de nieuwe woning van een van de twee kids kan sturen. 
Bedankt voor je bezoekje , als je een berichtje achterlaat kan ik ook even bij jou op je blog komen kijken.





2 comments:

Wilma said...

Wat heb je een mooie kaart hier Lenet, met hele gave materialen! En fijn DP van Maja, dit is een mooie lijn. Ook de nieuwe serie 'Everyday's Life' is weer top.
En nu inderdaad maar hopen...
Fijn weekend gewenst.
GROET, Wilma

Marjolijn van Elsberg said...

Haha, zo heb ik ook nog een dochter in huis. Van mij mag ze nog even blijven hoor al gun ik haar een eigen leventje op een leuk stekje. Wat een leuke kaart heb je alvast gemaakt. Misschien moet ik dat ook vast doen, wie weet helpt het. Voor haar dan he, want dan blijf ik achter met dat lege nest gevoel! hihi.