Free diecutting files

Saturday 6 February 2010

Tilda blik ( lunchbox)

Ik had dit blik al heel lang staan met de bedoeling het te alteren , Het is volgens mij een luchbox van creative imaginisc. Ik heb hem dus helemaal in Tilda style gedaan. Het papier komt van het springtime blok en dat blijft toch mijn favoriet. Ik heb het blik eerst geverft en toen het papier erop geplakt, gewoon met dubbelzijdige tape van de action. dat gebruik ik altijd overal voor. Het is bijna op maar gelukkig is er al weer een nieuwe onderweg. Ik heb nog drie ikeakastjes te doen , mijn deskcarroussel en een paar houten lectuurbakken.
Als die klaar zijn is mijn scraphokkie een echte scraproom geworden.

Als je het blik beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

19 comments:

Annelies said...

Is het blik eerst geschilderd? Of is het allemaal papier?
Ik vind m prachtig!

Maudy said...

oh wat is die gaaf zeg! papier wordt aankomende week verzonden ;-)

Andrea said...

super mooi gedaan Lenet,
ik ben benieuwd hoe je scraproom eruit ziet als ie klaar is
groetjes andrea

*Ellen* said...

whow prachtig is die, heb dit blik nog in het rond staan onder het stof haha gelijk een idee ermee

Lenet said...

Annelies ik heb mijn berichtje aan gepast :0)

Ria said...

Helemaal geweldig lenet,
echt heel erg mooi geworden.

groetjes Ria S.

Manon said...

deze vind ik ook geweldig. Weetje al wat je erin gaat doen?

Groetjes Manon

m@deliefjuh said...

super schattig!

Martha said...

Prachtig Lenet!

Dora said...

Hij is erg mooi geworden!

Alexandra said...

Dat ziet er goed uit, heb net je foto gezien op het forum, je kamer gaat er echt geweldig uitzien.

Hetty said...

Wauuw wat is die super mooi geworden bn benieuwd nar de andere

gr hetty

Riet said...

Ohhh Lenet,wat heb je dat schitterend gemaakt zeg.

Liefs Riet.

Nicky said...

heel erg gaaf!!!! je kamertje wordt om te snoepen!

http://ingridsknitting.blogspot.be/ said...

WOW lenet die is echt super , wat heb je dat mooi gedaan meis , ik hou wel van Tilda , ze hebben zo'n mooi papier en stofjes !

Wendy said...

Heel erg mooi en dat Tilda papier is zo gaaf.
Ben erg benieuwd naar het eindresultaat van je scrapkamer.

Groetjes Wendy

Anonymous said...

Wat een geweldig mooi blik / knutselopruimblik. Kun je mij misschien ook vertellen waar deze eventueel nog te koop/verkrijgbaar zijn. Zoek er al lange tijd naar.
Groetjes Sam,
Succes verder met je scrapkamer.

Lenet said...

Sorry ik weet ook niet meer waar ik deze heb gekocht..ik had hem al een tijd staan..

Lenet said...

ehhh Sam ik heb het blik gevonden het is hier te koop..
http://www.creatiefscrapwork.nl/N_frame.html?http://www.creatiefscrapwork.nl/