Free diecutting files

Thursday 18 March 2010

mijn hele dag is goed..

....of eigenlijk meer geweldig. niet dat ik een slechte dag had ofzo hoor, dat zeker niet.
Zo af en toe geef ik mijzelf wat tijd om gewoon eens lekker ergens te snuffelen, gebeurd niet vaak want ik hou helemaal niet van winkelen , met al die mensen en dat gesjouw plus dat ik er gewoon geen rust voor heb. Ik wordt er hyperig van dan heb ik het gehad en wil ik naar huis....alhoewel ik het met mijn vader altijd wel leuk vind.. Maar even lekker suffelen tussen de oude rommeltjes en spulletjes vind ik altijd erg leuk , Ik vraag me dan altijd af van wie het geweest is en probeer me dan voor te stellen wie het gedragen of gebruikt heeft. Lekker een beetje wegdromen.
vandaag heb ik mijzelf dus even de tijd gegunt en dit is mijn buit. allemaal oude parelmoer en echterparel knoopjes en ketinkje waar de sluiting van kapot is.
ik liet het aan een vriendin zien en die vroeg, ga je dat op je kaarten gebruiken of wat ga je er mee doen ? Waarop ik antwoordde : Ik weet het nog niet, voorlopig alleen nog maar naar kijken, waarop ze vreselijk moest lachen en zei..typisch jij.

Als je mijn creatie beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

7 comments:

Cora Hoekstra said...

Lenet, alleen al de kaartjes waar de knopen op zitten zijn prachtig.
geniet er maar van

Annelies said...

Ooooooooo..... wat een heerlijkheid! Ik word van zoiets al net zo hebberig hoor. Gewoon voor de "heb". Later zien we wel wat we ermee doen ;-)

Ageeth said...

Oww prachtig !!! Je boft maar weer.
Liefs Ageeth

Charlotte said...

Haha... heel herkenbaar! Gewoon even lekker naar kijken. Daar kun je heel gelukkig van worden. Je hebt een mooie buit gescoord Lenet! :)

xxx

Dora said...

Wat zijn die enorm mooi...echt top.....!

Belinda said...

Tja Lenet, wat moet ik er van zeggen? Het ziet er weer hemels uit ! Ik vind het erg jammer dat dat winkeltje niet bij mij in de buurt zit ! Enne... dat je er voorlopig alleen maar naar kijkt kan ik goed begrijpen hoor ! Je moet toch ergens je inspiratie uit putten ?

Groetjes, Belinda

Kitty said...

Ooohhh, slurp... wat een mooie spulletjes. Ben toch benieuwd waar je dat moois vandaan haalt,op rommelmarkten kom ik het niet tegen...