Free diecutting files

Monday 22 March 2010

Thank You

Van Annemiek ( Dolls And Decorations) kreeg ik een DT pakket en daar heb ik oa dit kaartje mee gemaakt. Het papier is van graphic 45 A proper gentelman , de blauwe roosjes en het prachtige kant komen ook bij Dolls uit de winkel. Ik ben ook nog bezig met een LO met dit papier dus die komt er nog aan. Op de een of andere manier heb ik al een tijdje ontzettend veel moeite om een LO in elkaar te draaien, waarom weet ik niet, de kaarten liggen me nu gewoon beter.

Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

6 comments:

PatriciaKleijn said...

wat een sgattig kaartje zeg

*Kus Patries*

Dora said...

Ik vind het een prachtkaart, erg mooi papier vind ik dit ook!

Kitty said...

Heel mooi Lenet!

scrapdictive said...

Lijkt me heel moeilijk papier, maar wel een heel mooie kaart.

Ria said...

Het is niet bij te benen op je blog,
moet iedere dag kijken om bij te blijven.
super leuk kaartje.

groetjes Ria S.

Alexandra said...

Prachtige kaart, leuke kleuren ook. De blauwe dotjes/parels bij de bloemen is ook leuk gedaan.