Free diecutting files

Thursday 7 October 2010

Cardpatterns # 84

Daar ben ik al weer vandaag. Veel blogposten vandaag maar ik wil deze nog even plaatsen voor Cardpatterns voor ik weer te laat ben zoals de vorige sketch, en dan zien jullie me zaterdag pas weer met de kaart voor de nieuwe challenge van waltzing mouse.
Heel misschien morgen nog even want ik heb vanmiddag zoiets geweldigs gekocht..ligt nog wel in de winkel maar het is van mij. Jippie!! Foto volgt dus...het is zoooo gaaf..vind ik tenminste.
Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.

Supplies:
papier : Prima marketing
Stempels: waltzingmouse, say it in style , very vintage labels no 4
Spellbinders nestabilities: labels #4, Fancy tags.
Inkt: Ranger distressinkt : Tea dye, vintage photo's, victorian velvet.
waco pearlmarker cream




8 comments:

anja curvers said...

Prachtig kaartje Lenet en nu ben ik natuurlijk wel heel erg nieuwsgierig wat je voor prachtigs hebt gekocht dus laat maar komen die foto.

Sandra1968 said...

Een schitterende kaart!
En ik ben zeer benieuwd naar de foto van je nieuwe aankoop :-)
Groetjes, Sandra

Martha said...

Weer een prachtige kaart Lenet!! En gefeliciteerd met je top 5 en dat je weer quest designer mag zijn. Super!

Dora said...

Ik heb geen woorden meer, mooi, prachtig subliem, schitterend...het is allemaal passe we weten het...maar wederom al deze woorden zijn van toepassing op deze kaart!

Marjanne said...

Wat een beeldschoon kaartje!!

Stella said...

Ik weet in ieder geval we er bij de super six zit van Card Patterns :)
Ik weet het; het klinkt altijd hetzelfde maar echt....bééldschoon!
En kom maar door met die foto:) !!!

natacha said...

schitterend zeg

Ria said...

Je laat ons wel lekker in spanning vandaag, kom op met die foto van dat geweldigs leuks wat je hebt gekocht !!

en weer een mooi kaartje !!

groetjes Ria S.