Free diecutting files

Saturday 9 October 2010

Waltzing mouse sketch # 18

Het is weer waltzingmouse sketch saturday..een sketch waar ik best even over moest nadenken. Ik heb hem maar een slag gedraait. Bij kerst hoort bling vind ik, dus ben aan het hotfixen geslagen in elk sterretje ( voor deze kaart zijn het sterretjes.) een steentje gezet. was even priegelen en toen ik dekaart rechtop zette bleek ook dat ik er een aantal niet vast had gezet . Ik heb geen inkt gebruikt alles is geembossed met white en powder embossingpoeder van ZING!
Nou ja dan heb ik wel een soort inkt gebruikt natuurlijk,  anders blijft de embossingpoeder niet zitten. Ik gebruik altijd ranger perfect medium. Is vind ik zelf , de inkt die het beste werkt . Ik heb er verschillende liggen hier maar deze houd de poeder het beste vast en geeft vind ik het mooiste resultaat.
En zo hebben we weer een kerstkaartje voor op de stapel voor mijn vader.
Ik zou zeggen ga eens op de blog kijken want de rest van het DT heeft ook ontzettend mooie uitwerkingen van de sketch gemaakt ,  doe gezellig mee wie weet ben jij wel de volgende Top Mouse.
Je mag elke stempel gebruiken die je wilt, hoeft dus niet perse van waltzing mouse te zijn.
Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.

20 comments:

celia said...

Hey Lenet,dit is schitterend werk, prachtig!!!Als je de foto vergroot gaan de Kerststerretjes fonkelen!!!
Heel leuk gedaan met het embossen, een kleur die je niet meteen verwacht met Kerst maar toch supermooi is!
Knap werk hoor!!! (zoals steeds!)

Betrap ik je nu toch op een beetje ink langs de randen? LOL!

Heel veel liefs,Celia.

Anneke. said...

Wat ziet het er weer schitterend uit. Hoe kom je er op. Super!

Groetjes Anneke.

Loes Oorschot said...

Schitterend! Letterlijk en figuurlijk!

Groetjes, Loes

Anneke klerks said...

Hoi Lenet
dit vind ik echt een heel mooie kaart geworden, waar veel wer is besteed, het resultaat, daar mag je wel trots op zijn, het is een juweeltje!!
liefs Anneke

marja said...

en o zo mooooooooi lenet!!!
echt zo fijntje, zo sjiek!!!!!

lieve gr. marja

Alice said...

this is gorgeous, Lenet. beautiful colors and your take on the sketch is fantastic! LOVE THIS!

Wendy ten Hove said...

Hi Lenet,

Wauw, wat een werk, maar met wat een prachtig resultaat!! Die steentjes zo maken het echt een geweldige kaart!!! Erg mooie stempel ook, de nieuwe serie/ Super kaart!!

Liefs, Wendy

Marjanne said...

wow wat een werk!! hij is prechtig!!

Dora said...

ow wat een schitterende kleuren!

Antje said...

Love the colours you used - I need to try that, it looks so good! Very well how you used the star. TFS

Sandra1968 said...

Heel erg mooi! En ook leuk met overal een steentje.
Groetjes, Sandra

chantal said...

schitterende kaart lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal

Julia Aston said...

I love your background stamping on this Lenet - the colors are so soft and lovely!

m@deliefjuh said...

wat een lieve kaart zeg! erg mooi gemaakt!

Wendy said...

Wauw wat een prachtige kerstkaart

Fijn weekend groetjes Wendy

Pauline said...

So pretty, love the soft colours and pearls, and gorgeous ribbon.

Alexandra said...

Mooie kerstkaart, maar wat een werk om al die steentjes op die sterretjes te doen.
De embossingpoederkleur past ook goed bij het dessignpapier zeg.

Stella said...

SUPER! Iedere keer weer denk ik hoe krijg je het voor elkaar. Altijd origineel en altijd zo mooi.
Geef je ook workshops? :)
Groetjes,
Stella

Anonymous said...

This card is sheer perfection!

Mona Pendleton said...

Gorgeous card Lenet! All the lil' embellishments look great & the embossed star & snowflakes are stunning!