Free diecutting files

Monday 1 November 2010

Guest Designer bij The Shabby tea room.


Deze week mag ik weer guest designer zijn voor de shabby tearoom. De challenge deze week is country kitchen Dit is wat ik gemaakt heb met de Inspiratie foto en challenge van deze week. Een thee set en een What to do after I had tea -blok.. Al het papier is van Tilda en de stempels zijn van waltzing mouse.
Ik vond deze challenge zo leuk en werdt zo geinspireerd dat ik toen ook de thee kaart heb gemaakt.
Het is dus zeker de moeite waard om een kijkje te nemen en je te laten inspireren door de foto en de DT Leden. En ik bedoel maar wat is er nou hollandser dan rood /wit en blauw?
Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer

.

35 comments:

Cora Hoekstra said...

Jeetje Lenet, dat is nu het kadootje waar ik naar zoek, wat is het leuk en mooi gemaakt.
De tekst uit je bericht "what to do after I have tea" en dat op een, wat vroeger was, kladblok vind ik zo leuk. Mag ik het liften?

natacha said...

proficiat
wat heb je dat weer goed gedaan
is weer een schitterende creatie geworden
groetjes natacha

Marjanne said...

Een ontzttend leuk idee, ik ga weer yoghurt drinken!

De Creakeet van Peet said...

meid waar haal je toch steeds weer die leuke ideeen vandaan, dit is weer een leuke creatie en leuk om te geven met bv de kerstdagen, keer wat anders dan zon droge kerstol :-)...Liefs Peet

Wendy ten Hove said...

Hoi Lenet,

Wauw! Wat leuk weer dit! Ik vond die thee kaart ook helemaal super en dit ook! Wat leuk dat je weer gast designer mag zijn, misschien kom je nog wel in het vaste DT! Super!

Groetjes en fijne dag,
Wendy

chantal said...

wouw dat ziet er schitterend uit lenet
echt prachtig
liefs chantal

Anneke. said...

Wauw, waar haal je toch al die ideën vandaan. Superrrr!
Groetjes Anneke.

@ddy said...

Dat ziet er weer supers uit en weer zo leuk verzonnen!!
Groetjes Addy

Nancy Feer said...

O wat gaaf!!!!!! Ik weet nu gelijk ook een kado'tje voor een vriendin van mij, komende zaterdag hebben we een high-tea als vrijgezellenparty...Ik ga je schaamteloos liften hoor! Maar zal het resultaat nog wel laten zien.
Liefs, Nancy

scrapsylz said...

het ziet er schattig uit, Tilda doet het altijd goed!!

Tamara said...

wat een onwijs leuke set Lenet
fijne maandag
xx Tamara

nora said...

Wat ziet dat er mooi uit Lenet!!Die theekaart vond ik ook super.Groetjes Nora

Céline said...

Dat heb je weer geweldig gemaakt!!! Kan ik bij jou een potje inspiratie krijgen?? Je hebt altijd zulke leuke ideeën!
Groetjes

Hetty said...

Wauuuw wat een mooie creaties zijn het

gr hetty

Lin said...

I love your projects! The gingham and dots in the blues and pinks are so special - this will be a fun challenge!

Kitty said...

Wat een geweldig leuke set, wauw, super! Waar haal je het toch vandaan iedere keer!

Tamara said...

Wat is dit weer een prachtig idee en zo mooi uitgewerkt!
Super mooi

Ria said...

WOWWWWWWWWWWWWWWWWWW, Lenet
wat leuk !!!!!!!!!!!!!!!!
sla het even op en het zal beslist een keer gelift worden.
Vandaag heb ik een koffiemelkflesje gepimpt met jouw idee.
je bent en blijft mijn inspirator.

bedankt voor de geweldige ideetjes iedere keer weer !

liefs Ria S.

Monique said...

Love the country Charm to this gift set Lenette.. !!

Tamara said...

ziet er weer heel erg mooi uit Lenet.

Boukje said...

Wat een mooi setje heb je gemaakt, leuk met de flesjes en labels en het papier en kant maakt het af!
Groetjes Boukje.

Stella said...

Wow wow wow; ik vind het he-le-maal super. Hoe krijg je het toch iedere keer weer voor elkaar. Zo mooi...!!!!

Riet said...

Ohhh wowww Lenet,Wat is dit schitterend gemaakt,prachtig dat papier.

Liefs Riet.

marja said...

en wat prachtig lenet!!!
zo mooi ook gemaakt echt een toppertje!


lieve gr. marja

Sandra1968 said...

Ik vind dit geweldig leuk! Heel erg mooi.

Anette said...

wat een prachtig geheel. de flesjes zijn ook superschattig! En het theeëi past er ook helemaal bij....

Dora said...

7 maart ben ik jarig, en ik ben gek op thee ;)
hihi
even zonder gekheid, een prachcadeau set, heel erg mooi!

Anonymous said...

Wat een schitterende creatie heb je gemaakt Lenet echt super gaaf.

Groetjes Jannie.

Martha said...

In één woord: schitterend!
Groetjes,
Martha

Ros said...

Stunning Lenet ... absolutely gorgeous!

Wendy Schoonhoven said...

O dit is leuk zeg, geweldig!! Groetjes, Wendy.

Tamara said...

oooh wat een ontzettend gaaf setje is het geworden zeg!! helemaal super.. xx Tamara

Alexandra said...

Wat een leuk setje zo.

Leigh said...

Oh, this is so super cute! What a great set. Wonderful.

Betty Wright said...

Lenet, this is so gorgeous! Beautiful ensemble and your attention to detailing is amazing! Stunning work!