Free diecutting files

Tuesday 16 November 2010

vintage wallhanger


Ben even lekker aan het frommelen geweest en de ze wallhanger gemaakt. Het was eigenlijk de bedoeling om een hoesje te maken voor mijn E-Book zodat hij niet beschadigd als ik hem in mijn tas stop maar vond het een beetje zonde om dit in mijn tasje te proppen dus ben ik even naar de action geraced en heb van die canvas bordjes gehaald en ben daar op verder gegaan en werdt dit het resultaat. De foto heb ik op canvas uit geprint. wel speciaal canvas om op te printen..volgens mij bij inl club gekocht. Bij de xenos verkopen ze ook canvas vellen maar die zijn geprepareeerd. Ik raad echt af om die door je printer te gooien want je vernaggeld echt je printer of printerkoppen ( spreek uit ervaring !)
Maar goed ik vond dit eigenlijk wel heel leuk om te doen , zullen er nog wel meer volgen denk ik .Deze vind ik zelf wel geslaagd voor een eerste poging.. nu maar weer een poging doen om een zakje voor mijn E-Book te maken, of toch nog wat anders, jullie zien het wel. nu eerst even een kaart afmaken en dan eens bekijken wat het wordt.
Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.

 

19 comments:

martina's kaartjes said...

Toch een leuke creatie, mooi gedaan,
groetjes, martina
x

Monique said...

Wat grappig, je begint eigenlijk aan iets heel anders en uiteindelijk krijg je dit prachtige resultaat. Wat een mooie hanger zo! maar ik ben nu ook wel benieuwd naar het hoesje voor je Ebook :)

Annelies said...

Echt super mooi!

gea said...

super mooi !!!

scrapsylz said...

Ondanks dat het in eerste instantie een hoesje moest worden, is het resultaat wel erg mooi, al dat kant, geweldig!

Ria said...

Wat goed dat er dan een action in de buurt zit, want dit was toch echt jammer geweest om in je tas te stoppen.
een super mooie wandhanger met prachtig kant !!!

liefs Ria

Jolanda said...

Dit heb je echt heel leuk gemaakt! En dit is inderdaad zonde om in je tas te doen.

Groetjes Jolanda

nicole said...

wat leuk dat je aan iets begint en het uiteindelijk heel iets anders wordt, maar dan wel iets prachtigs!!!
groetjesss

Riet said...

Wat prachtig gemaakt Lenet.

Liefs Riet.

Kitty said...

Het pakt bij mij ook vaak anders uit dan de bedoeling was, maar zó extreem, van hoesje naar hanger, nou ook weer niet, hahaha. Mooie hanger Lenet!

Andrea Ewen said...

Gorgeously vintage, Lenet! Love the soft muted colors and the wonderul lace! So delicate and beautiful!

Judith said...

Leuk, Lenet, hoe je het ontstaan van deze bijzondere creatie beschrijft. Heel leuk! En ook leuk dat het eens iets anders is dan een kaartje.
Groetjes, Judith

Anonymous said...

Wat is dit een schitterende creatie geworden Lenet.

Groetjes Jannie.

Dora said...

Wat een plaatje!

marja said...

lenet het is ............ PRACHTIG!!!!!!

Scrapelle said...

super gaaf!!

Belinda said...

Ik-vin hem helemaal geweldig Lenet !
Groetjes, Belinda

Jetty said...

helemaal mooi.

Alexandra said...

Dat is inderdaad zeker zonde om steeds in en uit je tas te doen. Het is een prachtige creatie.