Free diecutting files

Sunday 19 June 2011

Dubbele Merci kaart


Wij doen eigenlijk niets aan vaderdag maar ik heb mijn Pa toch even een kaartje gestuurd. Hij lust wel een chocolaatje dus dit zal hij wel lekker vinden. In de vakjes zitten vijf chocolaatjes , een liggend onderin en vier staande er bovenop.
Ik heb hiervoor papier van riddersholm gebruikt  Bello Pastello en Turqoise Hills. De stempels zijn van Verve Stamps.
Ik heb hieronder het patroon en de wekbeschrijving van de Merci kaart bijgezet.


Knip of snij de kaart volgens de tekening uit, ril alle vouw lijnen en vouw het op de manier als hier boven.
Ik heb voor de ronde uitkepingen een pons gebruikt, maar je kunt natuurlijk ook en ander rond voorwerp gebruiken ,natekenen en uit knippen.
Voor ik alles vast heb geplakt heb ik eerst alles bekleed met design papier. De voorkanten heb ik ook beplakt voor ik de vakjes voor de Merci vast heb geplakt. Anders druk je tijdens het vastplakken de vakjes plat.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is , zo niet dan hoor ik het wel.
Ik zet een link naar dit bericht op de tutorial pagina van mijn blog , mocht je het nog eens willen gebruiken dan hoef je niet mijn hele blog door te zoeken.

Dan ga ik nu even mijn papier op de foto zetten en in de shop zetten. Ik heb gisteren al mijn papier een drastisch uitgezocht en een hele stapel overgehouden dat ik ga verkopen..hou de shop van mijn blog dus maar in de gaten.

Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

31 comments:

Alle mooie dingen said...

ik heb je foto's even gekopieerd dit is een leuk patroon/model voor een kaart
deze ga ik zeker een keertje maken
dank je wel
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Stamping & Paper Crafting with Ingrid said...

Wat een leuke kaart, zal je vader heel blij meer zijn. Bedankt dat je het patroon met ons wil delen. Makkelijk om te maken, maar zo leuk om weg te geven.

Groetsels Ingrid

Desirée-ScrapDees said...

oh die is weer leuk zeg, denk dat de chocolaatjes al wel op zullen zijn!
En dat patroontje ga ik zeker meenemen, bedankt!

Petra said...

hele leuke kaart!

groetjes Petra

redscrap said...

wat een leuk patroon, leuk idee, ik ga hemm zeker gebruiken, dank je wel voor de uitleg, fijde dag mina

celia said...

Heel duidelijk en je geeft me meteen zin om eraan te beginnen....alleen moet ik eerst nog zoveel andere dingen doen!
Je hebt er weer mooi papier voor gebruikt!
Liefs,Celia.

Ann said...

Leuk Lenet wat je voor je pa hebt gemaakt en wat goed dat je gelijk een patroontje hebt neergezet

mariska said...

Wat een mooi kaartje heb je gemaakt Lenet!
En dank je wel voor de uitleg erbij.
Daar kunnen we wat mee ;)

Liefs Mariska

Willy's creations said...

Dat ziet er super uit..en bedankt voor je leuke patroon.

Groetjes,Willy

Jacqueline said...

Hoi Lenet,

Wat een geweldig leuk idee die dubbele merci. Ziet er ook super mooi uit.

Groetjes, Jacqueline

Wendy ten Hove said...

Wauw, leuk geworden, Lenet! En welke vader zou hier nou niet blij mee zijn? Eerst een geweldig compliment op de voorzijde en dan wat te smullen binnenin! ;-) Leuk!!
Groetjes, Wendy

Marian said...

wauw,Lenet!! Wat een gave kaart!Als ik tijd heb,(hmpfff...) wil het ook eens proberen om te maken..
fijne dag,groetjes,Marian

Irene said...

Dank voor het patroon Lenet, net weer even anders dan de andere Merci-creaties die ik tot nu toe heb gezien/gemaakt.
Je Pa zal blij zijn met de mooie en lekkere verrassing!

Groetjes, Irene

Martine said...

ziet er super uit!

groetjes martine

Ik ben Esther said...

Helemaal geweldig weer deze merci kaart en het papier is ook geweldig!!!
Bedankt voor het patroon,ik ga m zeker nog een keer maken!
Groetjes Esther

Marjanne said...

o wat mooi en wat een goed idee van die ene merci onderin, denk je dat je alles op hebt... Néé er zit er nog één in!!

Riet said...

Ohhh wowww Lenet,wat schitterend gemaakt,zo mooi dat papier.

Liefs Riet.

Dora said...

Super gedaan en dank voor de beschrijving!

Els said...

Wauw dit is weer een schittererend kadokaartje. Daar zal je paps was erg blij mee zijn.
Groetjes Els
O ja en bedankt voor het patroon.

Alle mooie dingen said...

ohh we hebben er een gemaakt vanmiddag.. wat een super idee... ik ga hem zo snel mogelijk op mijn blog zetten...en dan een linkje naar jou toe zetten.
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

Gerd@ said...

Wat een ontzettend leuk idee zo een kaart met choco erin .......

Gr. Gerd@

Joukje said...

Prachtige merci kaart lenet.
Ik ga hem zeker eens maken,mooi model weer eens iets anders.
Bedankt voor het delen van het patroon.

Groetjes Joukje

Judith said...

Hallo Lenet,
Toen ik de foto's bekeek, dacht ik: dit zou ik ook willen maken. Verder scrollend kwam ik een werkbeschrijving tegen, dank je wel!! Als ik mijn werkje klaar heb, link ik uiteraard door naar jou (-:
Fijne avond nog,
groetjes Judith

Maia said...

Wat knap bedacht zo'n dubbele versie!
Heel mooi gemaakt ook!
Bedankt voor het patroon.
Fijne week,
Groetjes Maia

Facts and Fairytales said...

Ik heb helaas geen vader meer om zo'n kaartje te sturen, maar hij kan ook naar m'n moeder, m'n oma, m'n dochter..... ;-)

Ik vind het een heel leuk patroon, en ik denk dat ik daar vandaag eens mee aan de slag ga. Bedankt!!

Groetjes
Brigitta

Ghanya said...

wat een leuke attentie. Zal je vader vast en zeker blij mee geweest zijn.

Groetjes
Ghanya

Stella said...

Geweldig; je vader zal er erg blij mee zijn. Niet alleen om de inohoud :) maar vooral de manier waarop je het - zo mooi - hebt verpakt. Weer een handgemaakt juweeltje!
Bedankt voor de tutorial!

Jetty said...

wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt. Bedankt voor je uitleg. Ik zet hem op de linkenpagina van SNN.

Anneke Keizerwaard said...

Wat een leuk idee om zo weer een leuk klein geschenkje te geven in een kaart, voor wie dan ook.

Groetjes,
Anneke

Martha said...

Hallo Lenet,
het mercidoosje ga ik gebruiken voor het knutselcluppie,
hartelijk bedankt voor de duidelijke uitleg!
Groetjes van Daatje

Dörte Keßling said...

Hi
Ich habe diese tolle Karte bei Pinterest gefunden und mich sehr gefreut auch gleich noch eine Anleitung dazu bei dir zu finden. Du hast einen tollen Blog und deine Karte sind alle super super schön!!Dank je well - je kaart is leuk !
Dörte