Free diecutting files

Thursday 2 June 2011

Kaartenkit/ workshop anyone?


Bovenstaande kaarten zou ik met de Meet and Greet  als make and take gaan geven. Helaas is dat niet door gegaan. Ik heb nu besloten om het maar als kaarten kit met werkbeschrijving te gaan verkopen. Dus eigenlijk als workshop. Wil je graag  zo'n workshoppie ontvangen?  Alle benodigdheden voor beide kaarten, behalve lijm ,draad , naald en inkt, zitten er in. Voor  €8,00 (incl verzendkosten binnen nederland voor buiten nederland komt er 50cent bij ) stuur ik het naar je op.
Denk je ooo die wil ik wel..stuur me dan even een mailtje via de "contact me" link  in de zijbalk



Photobucket

7 comments:

Annemieke said...

Ziet er erg gaaf uit! balen dat het niet door ging.. Maar wel een goed idee zo!! Ik ga er eens over nadenken want het ziet er super uit! Leuk als kitje voor op vakantie!
Groetjes, Annemieke

Marjanne said...

ooo wat leuk!!! ja jammer genoeg is de meet and greet niet doorgegaan...

m@deliefjuh said...

dat ziet er weer supers uit!

Riet said...

Wat een schitterende kaarten heb je weer gemaakt Lenet.

Liefs Riet.

April said...

These are so beautiful! I love them both. great job!

Facts and Fairytales said...

Mooi, ik zal je zo een mailtje sturen.

groetjes
Brigitta

marije said...

wat een prachtige kaarten, echt wow!