Free diecutting files

Monday 21 March 2016

Katten album met pockets, flapjes en insteek.

 Doordat ik dus wat problemen heb gehad met mijn blog en niets fatsoenlijk kon plaatsen hebben jullie nog wat werk van mij te goed.
Dit interactieve album heb ik een tijdje terug gemaakt voor het Craftlinersblog. 
Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van Scrapberries  Album covers 20x20 en interior pages 20x20  en het bekleed met de superleuke kattenpapierlijn  MEOW van Echopark.
Ik heb zo ondertussen heel wat foto's van mijn katten verzameld en door alle flapjes pockets en insteek kan ik er heel wat kwijt zo , er is namelijk plaats voor 47 foto's.
Er zijn heel wat foto's om het te laten zien, dus ga er maar even goed voor zitten. Ik hoop dat ze er beter uitzien op je blog dan dat  dan dat ze eruit zien op de mijne.. op de computer zien ze er een stuk beter uit dan hier ge-upload op mijn blog.
In iedergeval veel plezier en bedankt voor je bezoek.


















l




Photobucket

4 comments:

Margot said...

Wat een geweldig album!!!

Wiebine said...

Wat een superleuk album heb je gemaakt, met prachtig papier! lekkere felle kleuren,
groetjes,
Wiebine

Martha said...

Wat een geweldig album zeg! Heerlijke kleuren!

Angela said...

Geweldig mooi gedaan Lenet!