Free diecutting files

Saturday 17 December 2016

A very Merry Christmas



B
Op de City Crafter Challengeblog hebben ze een challenge die gewoon vroeg om weer een popupkaart. Namelijk   Christms things that fly or float.  Ik heb me laten inspireren door de foto die ze ons gaven en kleine sneeuwpopjes in een ballon gemaakt deze komt dus op als je de kaart openvouwd.
Ik heb een oude lijn van imaginisc gebruikt  daar de sneeuwpopjes , sokjes, kerstbel kerstboom, mandje en ballon uit geknipt . de popup standaard is van mica en ik heb de ballon er iets hoger opgeplakt zodat het lijkt als of het echt je kaart uit zweeft.
De tekst stempel , en stempel van ballon en mandje  komen alledrie van Waltzingmouse. Een stempel merk dat helaas niet meer gemaakt word. Jammer want het zijn clearstamps van super kwaliteit.
Bedankt voor je bezoekje  en tot de volgende keer.
Photobucket

5 comments:

Margot said...

Gaaf!!!

Erica ♥ said...


Wat een prachtige kaart,
mooie kleuren gebruikt ☺
Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Hert-rendier-ree}

Marina said...

What a delight it would be to open this lovely card and find the fun and colourful scene inside. Great make! Thanks for joining in at City Crafter.

Stella said...

Wow; alles klopt en zulke mooie details. Wat een geweldige uitwerking van onze challenge. En zo leuk dat je weer meedoet; dank je wel!
Ja jammer hé dat Waltzingmouse is gestopt. Ik heb zelf ook een aantal sets en gebruik ze van tijd tot tijd nog. De kwaliteit is inderdaad erg goed!

Maudy said...

Wat een leuke kaart! ik blijf die pop ups gewoon geweldig vinden