Free diecutting files

Saturday 3 December 2016

Sorteerhoed voor een Harry Potter fan.


Deze keer eens iets heel anders dan een kaart  . Mijn dochter moest een surprise maken voor haar vriendin die een enorme Harry potter gek is.  Met halloween had ik een heksenhoed gekocht dus kwam al gauw het idee om die om te toveren in de sorteerhoed . 
Nou treft ze het dat ze een moeder heeft die een beetje handig is en graag helpt. Dus aan de slag  met laken , verf en pretex ( had ik nog liggen  dus kwam mooi uit) Dit is hem dan geworden. 
Dochter en vriendin helemaal happy en stiekum ben ik toch best wel trots op het resultaat.

Photobucket

5 comments:

Ankie vd Polder said...

Gaaf hoor en heel mooi gemaakt. Daar mag je met recht trots op zijn. Groetjes, Ankie

scrapsylz said...

en wat is die gaaf geworden, terecht mag je daar trots op zijn, 't is net echt!

Angela said...

Wat boft je dochter met zo'n creatieve dochter.
Heb helemaal geen verstand van Potter en Co, maar deze hoed is super!
grt Angela

Maudy said...

Is gewoon niet eerlijk hoe creatief jij bent....heb ik even mazzel dat je vriendinnetje bent en me helpt waar nodig op creagebied :-)

Unknown said...

Hoi, zou je kunnen vertrekke hoe je dit precies gedaan hebt? Groeten Annelies