Free diecutting files

Thursday 17 February 2022

Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen

Hallo Hier ben ik weer. Onder het mom van je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen een kerst kaartje deze keer. 


Voor deze kaart heb ik het papier van Stamperia gebruikt. 
Om aan het eind van het jaar niet in de verdrukking te komen en te weinig kerstkaartjes te hebben, heb ik besloten om mee te gaan doen met kerst kaarten challenges, leuk om te doen en toch een beetje een stok achter de deur. Het zal me denk ik niet elke week gaan lukken maar toch wel regelmatig hoop ik. 
Dus... je zult wel meer kerstkaarten tegen komen hier op mijn blog terwijl het nog geen kerstkaarten tijd is.
Deze kaart doet mee met 52 weeks to christmas.
Super leuk dat je even langs kwam, als je een berichtje achterlaat kom ik ook even op jouw blog kijken.


11 comments:

!neke said...

Prachtige kaart in deze tinten !!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Wilma said...

Wat 'n mooie Kerstkaart Lenet, daar kun je inderdaad niet vroeg genoeg mee beginnen! Ik wil nog weleens 'in de stress' schieten wat dat betreft... Je hebt zoals steeds, weer hele mooie kleuren gebruikt.
Fijne dag vandaag!
GROET, Wilma

Jantine said...

Leuke kerstkaart, Lenet, in deze zachte kleurtjes. En leuk dat je door het jaar heen kerstkaarten gaat maken en daarbij o.a. ons blog hebt gevonden.
Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week. En hopelijk "tot ziens".
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Annemarie en Merit said...

Wat een prachtige kerstkaart en deze lieve kleuren! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!

Liefs, Merit en Annemarie
DT52WTC

Anita van Deur said...

Mooie sfeervolle plaatje heb je verwerkt op deze kaart, prachtig geheel.

Diny said...

Wat een leuke kaart heb je gemaakt!
Groetjes Diny

marijke said...

Een prachtig kerstkaartje! Mooie kleuren en mooi papier! Gezellig dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Nancy Soetaert said...

wat een mooie kerstkaart! Leuk dat je je kaartje showt bij 52 Weeks to Christmas!
groetjes
Nancy 52WTC

Cinderella said...

Hoi Lenet,

Prachtige kerstkaart en ja ik moet er ook eens aan beginnen ik lig al achter .
Dus misschien ga ik er zo aan beginnen hihi.

Fijne avond
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

bolletjelucky.blogspot.com said...

Wat een leuk voornemen Lenet en je hebt al meteen een prachtige kerstkaart gemaakt. Mooi plaatje, leuke opbouw en mooi afgewerkt. Geeft niets als elke week niet lukt maar elke kaart is er weer een minder aan het eind van het jaar ;)
Gezellig je te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Ingrid's Scrapfrutsels said...

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt Lenet, en tikkeltje romantisch..Bedankt dat je mee doet bij 52WTC..Groetjes Ingrid