Free diecutting files

Wednesday 9 February 2022

Dream

 
Hallo hier weer een layout van mij. 
Het is een al wat oudere , ik heb een tijdje niet geblogd maar dat wil niet zeggen dat ik stil gezeten heb hoor. Met mijn DT plekjes bij Maja design en Scrapaholics chipboards heb ik genoeg te doen.

Deze layout heb ik dus voor maja Design gemaakt, Ik heb fuzzy cutting gedaan en wat bloemen uit een vel geknipt. en achter de bloemen gestoken. Ik zou zo even geen nederlands woord weten ervoor voor fuzzy cutting ,Priegelknippen? Klinkt ook zo raar. 


Verder heb ik zelf nog wat bloemen gemaakt , behalve dat die super leuk is om te doen , heb je ook bloemen die perfect bij je design papier passen.



De chippies die ik hier gebruikt heb zijn van Dusty Attic en heb ik gekleurd met Tim Holtz distress embossingpoeder.
Dank je wel voor je bezoekje , ik hoop dat ik je wat heb kunnen inspireren met deze layout.
Als je een berichtje achterlaat kom ik ook gezellig even langs op jouw blog.
 

 


2 comments:

Els said...

Wouw dit is een mooie layout en een leuk woord 'priegelknippen' en de bloemen vind ik prachtig!!
Groetjes, Els

Kaartenkraam said...

Prachtige lay-out, schitterende kleuren en echt dromerig, heel mooi gedaan!

groetjes van Ank