Free diecutting files

Saturday 12 February 2022

Dreamer


Hallo leuk dat je er bent, vandaag heb ik deze layout om te laten zien.

Deze layout is gemaakt met de nieuwste collectie van Maja design :Bohemian Harmony. 
Ik vind deze collectie weer helemaal geweldig , de mooie warme kleuren de geweldige patronen, ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen vind elk vel van deze collectie geweldig.  En dan komt het volgende probleem, het is zo zonde om er je schaar of mesje op te zetten, wat als ik het fout doe en het hele vel verknal?  Maar denk dat iedereen dat probleem wel heeft. 
Maar goed ,hier onder nog wat close ups. De chipboards die ik gebruikt heb zijn van Scrapaholics nl de Vine florish Frame en de Dreamer. Ik heb ze gekleurd met acryl verf.


De gebruikte bloemen zijn van 49and market. De roosjes zijn van Scrapaholics.
de kleine balletjes zijn van powertex de 3Dballs.


 
 
Leuk en gezellig dat je er even was. Ik hoop dat je wat inspiratie uit mijn werk kunt halen. Als je een berichtje achterlaat kom ik zeker ook even op jouw blog langs.








6 comments:

bolletjelucky.blogspot.com said...

Een schitterende layout, je hebt heel goed het dromerige van het plaatje door weten te voeren. Inderdaad weer een scraplijn met een groot "die wil ik" gehalte. Ook de embellishments heb je mooi bewerkt waardoor het echt een geheel is.
Lieve groetjes Miranda

Wilma said...

Hi Lenet. Je hebt een fantastische lay-out gemaakt! Zó prachtig in deze kleuren! Ik ben zelf groot fan van Maja DP, het papier is altijd zo mooi te combineren en ik herken wel wat je zegt: het is altijd zonde om er je schaar of mesje in te zetten..
Je maakt hele mooie creaties, ik ga je volgen, zelf heb ik nog maar nét een blog. Heel fijn weekend en voorspoed gewenst.
GROET, Wilma

Wilma said...

PS En gefeliciteerd met je verlenging bij Scrapaholics! Dan wordt je werk in íeder geval gewaardeerd!

Cinderella said...

Hoi Lenet,

Wauw gave lay out met dit mooie designpapier van Maja Design

Fijn weekend
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Kaartenkraam said...

Zo beeldschoon is dit. Het papier is inderdaad prachtig van kleur en dessin.

groetjes van Ank

Maudy said...

Oh dit is echt een plaatje!