Free diecutting files

Wednesday 25 May 2011

Borduurzakje

Ik kreeg laatst van Eline wat van haar prachtige stofjes, en daar heb ik nu eerst dit borduurzakje van gemaakt. Met dit mooie weer zit ik graag lekker buiten maar ik moet wel wat te doen hebben duszit ik wat te borduren of te lezen. Het is alleen zo'n gedoe om alles mee naar buiten en naar binnen te slepen dus heb ik dit zakje gemaakt , mijn schaartje past erin en eenpaar kleurtjes garen ik heb de binnenkant van vilt gemaakt zodat het omslagje als naalden/spelden lapje gebruikt kan worden. Ik vind het zelf super handigen ,ik heb alles zo mooi bij elkaar, eben er erg blij mee ...en dat stofje ...is het niet super??
Het borduurtje eronder ben ik dus mee bezig..het is een hart, iets meer werk en opletten dan ik had verwacht hahaha.
Photobucket

19 comments:

Willy's creations said...

Dat ziet er mooi en handig uit.

Groetjes,Willy

Wil said...

Wat een schitterend borduurzakje heb je gemaakt. En wat is je stof geweldig.
En het lijkt me inderdaad erg handig je kan niets verliezen onderweg.
En wat betreft berichtjes versturen lukt mij nog steeds niet via google. Ik doe het nu via firefox, misschien een idee.
Ik kan nu weer zonder problemen berichtjes versturen.
Succes ermee en groetjes Wil

Pleuntje said...

Wat een leuk borduurzakje heb je gemaakt.
Ik vind het verrassend dat jij zo af en toe iets anders maakt dan scrapkaarten. Leuk.
groet Petra
p.s heb je genoten van afgelopen zaterdag ?

marja said...

Wat een super leuk borduurzakje Lenet, echt een leuk idee en lekker handig.
Je borduurwerkje eronder is ook fantastich, wat een precies werkje.

Lieve groetjes Marja.

Dora said...

Ow niet alleen handig ook heel erg mooi!

liszha said...

Onwijs mooi! Niet makkelijk ook, lijkt me, rond naaien.

Knutsel en Zo said...

Erg mooi gemaakt zeg.

Anonymous said...

Wat een leuk idee Lenet. Ziet er heel leuk uit.
Groetjes, Jose

Anneke said...

Echt super mooi!!

Ros said...

So clever Lenet and very pretty ... great idea too

marjanne said...

heel erg leuk!! Mooi stofje van Eline weer !! ik kan ook nergens berichtjes achterlaten, allen af en toe lukt het met naam et URL, ik ga het hier ook proberen. War een suf gedoe op blogger zeg!!

Unknown said...

Wat leuk!!! Het stofje is prachtig! Ik heb er pas een tas mee gemaakt, hij komt nog op mijn blog. Maar ik vind dit een erg leuk idee zeg!!! Groetjes, Nancy

Tessa Tegendraads said...

Ooooh wat vreselijk schattig!!

xx Tessa

little sweet things said...

hahaha ik ben dus niet de enige die het zonde van de tijd vind om buiten te zitten en niets te doen.
Ik vind het een super idee en nog leuk gemaakt ook. ik sleep meestal een tupperware bakje met spullen mee naar buiten maar dit is een stuk eleganter.
groetjes, Sas

Jeanet said...

Superrrrr handig zeg zo'n zakje ...ik vindt je hart nu al kei gaaf !!
Groetjes Jeanet

Brendaxx said...

Dat ziet er heel mooi en superhandig uit Lenet!

Maia said...

Wat een super mooi en handig borduurzakje dit kan zo in het nieuwe boek van Eline toch!
Dus je kunt ook al prima borduren zo te zien wat een ingewikkeld patroontje maar wel heel erg mooi!
Gaat zeker goed komen bij jou.
Groetjes Maia

Desirée-ScrapDees said...

oh wat is dit leuk zeg, zet het gelijk op mijn to do lijst!
Wat betreft het berichtjes achterlaten(je vorige logje) kijk even op mijn blog, denk dat het wel helpt voor jou!

Ria said...

een super goed idee om zo je spulletjes die je nodig hebt voor buiten op deze manier mee te nemen.
je zit ook vol goede ideetjes !!

lieve groetjes Ria S.