Free diecutting files

Saturday 14 May 2011

Celebrate


De nieuwe challenge van waltzingmouse is weer online..Ik had net mijn stempels van de nieuwe release binnen en wilde die meteen gebruiken natuurlijk, het wilde alleen niet zoals ik het in mijn hoofd had , en toen is het dit kaartje geworden. , niet maar mijn zin maar er kwam niets beters uit mijn handen..met mijn duffe hoofd ben ik gewoon vergeten de border te stempelen..
Als je inspiratie voor de sketch wilt zou ik zeker even gaan kijken wat de rest van het DT gemaakt heeft.
De tekst stempel komt van de say it loud set een van de nieuwe release , en het papier is van melissa frances.
Photobucket

20 comments:

Jolanda Cuper said...

Geen klagen hoor, over je kaart, het is prachtig!
Beterschap!
Groetjes Jolanda.

xxx Myra xxx said...

hij is prachtig!!!

Marjanne said...

gaat het nou wat beter met je nek? Je kaartje is wel mooi hoor! Zoals altijd!

Marjanne said...

gaat het nou wat beter met je nek? Je kaartje is wel mooi hoor! Zoals altijd!

Marlies said...

Een prachtige, chique kaart Lenet, super mooi papier!
groetjes, Marlies

Annelies said...

Ik wou net zeggen: moest er geen gestempelde border...
Ik vind m evengoed mooi hoor!

liszha said...

Ik vind het een prachtig kaartje, leuke kleuren bij elkaar en prachtig papier!

Bonnie said...

Beautiful! This is one of my favorite sets!

Maia said...

Prachtig kaartje, heel mooi zoals jij dat lint steeds gebruikt!
Fijne weekend en beterschap,
Groetjes Maia

Maudy said...

Oh die is mooi geworden. Dat je dit hebt gemaakt is hopelijk een teken dat het wat beter gaat allemaal.

Riet said...

Wat een prachtige stijlvolle kaart Lenet.

Liefs Riet.

Wendy ten Hove said...

Hi Lenet!

Oeh, wat is hij leuk!!! Deze set heb ik ook besteld, ik hoop dat die van mij nu ook snel binnen is! En dankjewel voor de felicitaties voor mij voor de challenge, oeh, wat leuk was dat vanmorgen toen ik m'n naam zag staan!!! Ik ga voor de Gingham stempels, die vond ik zo mooi, maar had ik toch maar weer uit m'n mandje gehaald, hi hi, heb jij ze wel? Super mooie kaart in elk geval weer en deze border heb je ook zelf samengesteld, toch?!

Groetjes, Wendy

Brendaxx said...

Hij is heel erg mooi hoor!! Knapt je nek al wat op?? Beterschap in elk geval.
Groetjes,Brenda

Dora said...

Wholie...jeweetwel....zo mooi weer..ik houd het netjes;)

Annemieke said...

Super gaaf kaartje!!
Groetjes,Annemieke

Maia said...

Hoi Lenet,
Dank voor je reaktie op mijn blog, ik vind het een eer dat jij precies mijn 50ste volgster bent geworden!
Waar ik zojuist ook pas achter kwam is dat ik nog steeds niet officieel jouw volger ben (dacht dat ik dat al lang had gedaan?) Nou vandaag dus pas heeeeel echt daar komt ie!
Fijne zondag,
Groetjes Maia

Julia Aston said...

Gorgeous colors Lenet! love the lace and stitching on this!

Jen Cuthbertson said...

This is so pretty, Lenet! I love the papers you used and that lacey scalloped border is lovely! Hope you're feeling better soon!

Stella said...

Oh dit is weer een juweel. Mooi met dat Melissa Frances papier. Daar word je nooit flauw van :)

Cyndie said...

Just lovely! I really like your colors and the patterned paper, not to mention the beautiful lace!