Free diecutting files

Monday 18 July 2011

Congratulations

Een kaartje gemaakt voor drie challenges, De sketch komt  van Challenges for you, en hij is voor de Shabby tearoom..gebruik een charm. Simon says stamp : anything goes. Het hart is uit chipboard gestanst vinden., Ik heb het wit geverft en en glittertje erop gemaakt. Met een prikpen heb ik er gaatjes in geprikt  en de steekjes gemaakt. Ik heb de turquoise vintage seambinding en een stukje parelband gebruikt dit kun je samen met het chipboard hart vinden in mijn  shoppie Het papier is  van...Melissa frances..


En dan heb ik meteen nog een gebruikerstip voor het lint..ik had in mijn vingergeknipt, en als je dat net lekker bezig bent heb je natuurlijk weinig zin om een pleister te pakken..eigenlijk zou  je ze standaart in je scrapkamer moeten hebben gezien de  gevaarlijke scherpe apparaten waar je mee werkt. Maar goed ik had er dus  geen voor het grjpen maar wel een stukje vintage lint..werkt prima en ziet er ook nog gezellig uit.
Gezellig dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer. Photobucket

26 comments:

Marjan said...

Dit is natuurlijk weer een prachtige kaart! Haha, leuke pleister!

Fijn dat je weer meedeed met CFY.

Groetjes, Marjan

corryskaart said...

hoy lenet
weer zo prachtige kaart en erg leuk met de vleugeltjes!
als ik op het plaatje klikt voor de devine twine kom ik niet verder,hoe kom ik er wel bij?
groetjes van corry

Brendaxx said...

Wat een beauty weer Lenet! Gaaf die wings aan het hart en dat speldje met die kraaltjes is ook erg mooi! Zoals altijd weer een prachtig geheel :)

Miranda Versteeg - Atelier Negen said...

Beste Lent,
Wat een werkstuk heb je ervan gemaakt! Prachtig, echt super.
Groeten Miranda, www.laulijn.nl

Julie said...

A beautiful card

Ria said...

Haha waar lint al niet goed voor is,
je hebt weer een super mooie kaart en een heel erg leuk cadeauvlopje gemaakt.


lieve groetjes Ria S.

Debbie said...

Just beautiful, Lenet ... I love those pretty soft, pastel colors! Thanks for sharing with us in the Tea Room :)

Maia said...

Schitterend kaartje Lenet, ik hou van hartjes! Gaat het weer een beetje met je vingen? Ik vind dat altijd behoorlijk lang lastig!
Ziet er wel prima uit mooier dan een pleister!
Fijne avond,
Groetjes Maia

Clare said...

Gorgeous, love the trims and embellishments!!

Nathaly said...

Nog voordat ik je naam zag wist ik dat het jouw kaart was. Zo heerlijk romantisch! Een prachtige kaart, Lenet. Nathaly

Marjanne said...

een super mooie kaart en je vinger ziet er erg schattig uit zo

redscrap said...

wat een prachtige kaart super, ik hou van harten zoals je weet van mijn blog1
groetjes mina

Pattie said...

How darling Lenet! I love that little charm too! So glad you could play along with us in the Tea Room this week!

Wendy said...

Mooie kaart prachrige kleurencombinatie

En wat een goede oplossing lint om je vinger ipv een pleister moest er wel om lachen

Groetjes Wendy

Riet said...

Wat een prachtige kaart Lenet.

Liefs Riet.

Monique said...

Wat een prachtige kaart weer Lenet, leuk dat je weer meedoet met CFY!

Ylona said...

Mooie kaart en wat leuk gedaan met de vleugeltjes!

xoxo,
Ylona

Martha said...

Hoi Lenet,
ik word helemaal blij van deze kaart,
prachtig!
Je vinger ook hihi....
Groetjes en fijne dag van Daatje

Joyce Ebben said...

He bahh je moet ook niet in je vinger knippen! ;-) Het is een leuk kaartje geworden! Groetjes Joyce

Mandy said...

Oh wow Lenet your card is so soft and beautiful, I love it.
Thanks for joining us at Simon Says Stamp and helping us reach our *magical 1000 entries* :)
hugs Mandy xx

Cornelie said...

Bedankt voor je leuke berichtje op m'n blog! Altijd weer leuk zo'n spontane reactie! Ben gelijk even naar je blog gegaan, hele andere stijl, maar wat een prachtige dingen maak je! Ga je lekker volgen!
Groetjes Cornelie

Wendy ten Hove said...

Hi Lenet,

Wat een prachtige kaart!! Mooie vorm van het hart!! Ennuh... wel voorzichtig doen volgende keer he, ook al ziet het er wel gezellig uit, zo'n strik om de vinger!

Groetjes, Wendy

chantal en sygrid said...

schitterende kaart lenet
erg leuk gedaan
liefs chantal & sygrid

liszha said...

Prachtig! As always!!!!
En bedankt voor de tip. Dat is nog eens een creatieve vinger!

Marlou McAlees said...

So so beautiful :) :)

Maria said...

Just gorgeous! Love the heart and wings! Such beautiful soft color for a fabulous card!