Free diecutting files

Wednesday 29 August 2018

Happy Birthday.


Hier weer een kaartje voor de jarge Paper Sweeties die nu alweer 6 jaar bestaan.
Alweer 6 jaar wat gaat de tijd toch snel. Ik weet nog goed toen Debbie ermee begon , ik zat in het DT van de Shabby Tearoom challengeblog.  Helaas is deze er al ee tijdje niet meer. Het was een van mijn favoriete challengeblogs.
Nou heb ik er een tijdje uitgelegen maar het lijkt wel of er bijna geen kaarten challengeblogs meer over zijn. Erg jammer.
Maar goed. Deze is dus voor de \paer sweeties  birthday challenge.
De banner en de Happy birthday komen uit twee verschillende sets van Papersweeties. Ik weet zo even niet welke , ik moet ze eens gaan labelen dat maakt het een stuk makkelijker.
De papiertjes komen van Iralamija etsyshop. Ben gek op deze papiertjes.
Je kunt bij deze challenge op de kaartjes stemmen degene met de meeste likes wint.
Het liken / stemmen kun je HIER doen. Ik ga hem nu gauw inleveren voor het te laat is.




2 comments:

Cobie said...

Wat een leuke kaart zo, met die vrolijke kleurtjes
Groetjes Cobie

Karen Letchworth said...

This is delightfully gorgeous, Lenet. Thank you for celebrating Paper Sweeties' 6th Birthday with all of us. I have SO enjoyed your beautiful cards. You are so talented, and really know how to make the PS products look amazing.
Blessings,
Karen Letchworth
www.karen-mycuprunnethover.blogspot.com