Free diecutting files

Thursday 16 August 2018

Happy birthday My friend....


Deze keer heb ik een kaartje voor jullie.  gemaakt met het parachtige papier uit de Vintage Romance collectie van Maja Design nl. Love poetry en When I saw you, en als basis heb ik   Lavender Rose van de  the Monochromes – Shades of Celebration gebruikt.



Van het boveste "blad" heb ik de hoek terug gerold en daar onder een frame van tattered angels geschoven.  Daarop bloemen gelijmd en afgemaakt met parelswirls van want2scrap.



Voor de tekst heb ik gebruik gemaakt van stempeltjes uit verschillende sets van Papersweeties.
Met deze kaart doe ik ook mee met de 6 jarige verjaardags challenge van Paper Sweeties..
Hele leuke en spannende challenge,  degene met de meeste stemmen wint.
Hier >KLIK< kun je alle deelnemende projecten zien en evt stemmen.







5 comments:

bolletjelucky.blogspot.com said...

Wat een prachtige felicitatiekaart in 'shabby-chic style' Lenet. Leuk effect geef dat teruggeslagen deel.
Lieve groetjes Miranda

Marjolijn van Elsberg said...

Wat een prachtige kaart!!! Daar zal jouw "friend" vast heel vrolijk van worden.

Shirley-Anne said...

Exquisite , really exquisite .

Maudy said...

Wat leuk zeg om zo een stuk papier om te slaan. En dat frame van tatterd angels is geweldig. Weer een super mooi kaartje

joolaa said...

Przepiękna kartka :)