Free diecutting files

Friday 31 August 2018

Treasure your memories




Hallo hier ben ik weer . Dit keer met een gealterde fotolijst in een heerlijk zomers thema. 
Ik heb voor dit werkstuk de foto's van mijn vriendin en haar kids gebruikt en een heel simpel 3d lijstje van de action. 
Eerst heb ik de lijst geschuurd en daarna drybrushed met plasterpaste van finnabair. Voor een verweerde look. Ik heb geprobeerd om een look te creaeren als of het lijstje al een tijdje met weer en wind in de duinen of op strand heeft gelegen.
Voor de achtergrond heb ik een soort van hekwerk/ beschoeiing geknipt uit een vel Vintage summer basics 1905 van Maja design. 
Voor de "lucht"  heb ik Vintage summer basics 1936 gebruikt ook van Maja design.
De knijpertjes heb ik eerst grijs gemaakt met Ayeeda Mists  chalk grey van 13@rts met daarover heen een veeg witte plasterpaste. 




Voor het strand aan de onderkant heb ik artstones  gemixed met 3Dmatte gel  gebruikt ( beide van Finabair artbasics)  en daarin heb ik schelpjes gedrukt. Een zeester en wat  visnet erbij en het was klaar.



Ik hoop dat jullie dit "schilderij net zo geslaagd vinden als ikzelf. Wij zijn er superblij mee.  Ik omdat het geworden is precies zo als ik het me voorstelde en mijn vriendin  omdat ze haar geleende foto's  in een mooie lijst heeft terug gekregen.
                                                        
 



1 comment:

Shirley-Anne said...

Truly lovely way to preserve treasured photos