Free diecutting files

Monday 14 February 2022

Kado tasje.

Hallo hier ben ik weer  met een kado tasje dit keer. 
Deze heb ik al een tijdje terug gemaakt maar nog niet op mijn blog gezet. zullen nog wel meer van dat soort posten komen maar dat is vast niet erg.


Ik heb hier een wit basis tasje gebruikt en het bekleed met papier van Denim and Girls van Maja Design. super leuke collectie waar je zowel stoere als lieve projecten mee kan maken. . De ronde en rechthoekige stans met de mooie randjes zijn beide van Spellbinders.


Dit kleine tasje en het envelopje hieronder zijn gemaakt met een stans van gummiapan.


De gebruikte bloemetjes zijn van Wild Orchid crafts en het lint en kantje komt uit mijn eigen voorraad.
Bedankt voor je bezoekje , leuk dat je er was. Ik hoop dat je wat inspiratie hebt kunnen vinden.
Als je een berichtje achterlaat kom ik zeker ook even op jouw blog kijken.





3 comments:

Els said...

Ik vind het een super leuk tasje en zo leuk om ze bewonderen. Het envelopje aan het hengsel valt mij gelijk op en dan nog een ieniemienie tasje erbij is zo schattig.
Groetjes, Els

Wilma said...

Wat heb je er weer een práchtig geheel van gemaakt Lenet! Alles klopt weer tot in de finesses.'n Feestje op zich om zo'n mooi tasje te krijgen, maar ook om te geven. 🙂 Ik ga binnenkort ook met Denim & Girls aan de slag, zó'n mooi papier.. (Je hebt inderdaad gelijk dat dit veel persoonlijker is hè, dan FB). Mooie dag gewenst vandaag.
GROET, Wilma

Maudy said...

Hey maar deze ken ik helemaal niet. Wat is die leuk zeg!