Free diecutting files

Monday 21 February 2022

Happy Birthday

 Hallo vandaag dit kaartje voor jullie.

 Het heeft een naam zo met die 3 kanten maar kan er zo niet op komen, Panel card? Zo iets? Het heeft de vorm van een kamerscherm dus misschien wel kamerscherm kaart. Ik verzin ook maar wat.

Nou ja maakt verder ook niet zo veel uit . Ik heb deze kaart gemaakt met  een ticket stans. 

De onderkant heb ik omgevouwen waardoor je drie pockets krijgt waar ik 3 labeltjes in heb gestopt.



 `  Hier zie je de 3 labeltjes op de labeltjes heb ik vilten bloemetjes geplakt en er  een knoopje als hartje op genaaid.

Het papier dat ik gebruikt heb is van Iralamija Etsyshop. 

Met deze kaart doe ik mee met de challenge van 2 Sisters On the Blog de challenge. maak een kaart met meer vouwen . deze heeft een omgevouwen onderkant  en gevouwen panelen. Ik hoop dat dat voldoende is.

Gezellig dat je er even was, als je een berichtje achterlaat kom ik zeker ook even op jouw blog langs.

6 comments:

Jantine said...

Wat een leuk model zo met die drie panelen, Lenet! Leuk met die labeltjes er in. En vouwen genoeg, lijkt me.
Groetjes
Jantine

Nicolette said...

Wat een mooie kaart.
Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Wilma said...

Wat 'n mooie kaart Lenet en leuk idee om er pockets van te maken. De labels zien er ook heel mooi uit. Netjes gewerkt. Fijne middag nog.
GROET, Wilma

Kaartenkraam said...

Wat een leuk idee om de ticketstans zo te gebruiken en die labeltjes zijn schattig!

groetjes van Ank

Els said...

Een super leuke kaart en de labeltjes zijn heel mooi. Zo leuk om een knoopje op de bloem te maken. Je strikjes boven aan de labeltjes vind ik ook erg leuk.
Groetjes, Els

Caroline said...

Superleuk gemaakt! Ik heb zo'n drieluik van DDBD maar deze ken ik niet. Leuk om de onderkant om te vouwen!
Dank je wel voor je deelname aan onze challenge deze maand.
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog