Free diecutting files

Saturday 19 February 2022

Layout voor Scrapaholics

Hallo Vandaag heb ik deze layout om te laten zien. 
Ik heb deze gemaakt voor het DT van Scrapaholic .


o

Voor deze Layout heb ik de nieuwe papier collecties gebruikt. Het vel  Passions Garden -Nature's delight als basis en de achterkant van  Countryside -Back Roades and Passion Garden- Quiet moments als achtergrond.  Ik heb wat bleomenuit de  Countryside-Hello Spring vel geknipt en achter de foto geplakt.. De  chippies  die ik gebruikt heb zijn Botanicals set 3 en botanicals set 5. deze heb ik gekleurd met acryl verf en er een laagje Distress embossing glaze peeled paint van Ranger op gedaan.
verde heb ik het  Vintage Lace Frame  gebruikt, die heb ik door de helft gesneden en gekleurd met soft lilac embossingpowder van NUVO. de ene helft van het frame heb ik boven achter de foto gestopt en de ander aan de onder kant.
 


 

 De roosjes zijn ook van Scrapaholics en wel de  Mini Roses Violet Fields en Mini Roses bleu Skies.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze layout. 

Bedank voor je bezoekje , als je een berichtje achterlaat kom ik zeker ook even bij jouw blog langs.

Hier nog even de gebruikte materialen.











 

 

5 comments:

Wilma said...

Mooi werkstukje Lenet. Je hebt er weer veel op te laten zien en mooie materialen gebruikt. En leuk, je werk uitleg erbij. Fijn weekend!
GROET, Wilma

bolletjelucky.blogspot.com said...

Een prachtige lay-out met een mooie zachte uitstraling Lenet. Mooie materialen heb je gecombineerd.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur said...

Prachtige kaart mooi papier en details, fijne zondag.

marijke said...

Mooie lay-out met heel mooi papier. Mooi die bloemen erbij! Heel mooi gemaakt! Groetjes Marijke

Els said...

Wat een pracht layout en dit is een waar kunstwerkje met zulke mooie bloementoefjes. Een heel mooi geheel. Hoe plakt jij de roosjes op. Toevallig heb ik net een toefje roosje ergens op geplakt en heb na lang prutsen de het lijmpistool gepakt.
Groetjes, Els