Free diecutting files

Saturday 26 February 2022

Driehoek Accordion albumpje

 Hallo vandaag heb ik dit albumpje om te laten zien. 

Deze heb ik gemaakt voor Maja Design met het mooie papier van Vintage autumn Basics. 

Se foto's zijn niet je van het maar om de een of andere reden wilde het niet goed lukken.

De kaft heeft  een schutraam , het album kan worden gesloten met een sheer lint.


 

Dit is het album helemaal uitgevouwen.
Het heeft een vrouwelijke en mannelijke kant.

 Hieronder zie je de vrouwelijke kant van het album. het heeft veschillende pockets waar ik van alles in heb gestopt.

 


 Hier onder zie je wat er in de pockets zit , 3 grotere labels en 3 kleinere labels. Een minialbumpje met 4 bladzijdes voor kleine foto's , en een envelopje voor ..misschien een liefdes briefje?


 

 En hier is de mannelijke kant van het album  ook met pockets waar van alles in gestopt zit


 Net als de vrouwelijke site heeft deze kant ook 3 grotere en 3 kleinere labels . Een minialbum met 4 pagina's voor kleine foto's en een envelopje 


 Nogmaals mijn excuses voor de slechte kwaliteit van de foto's maar ik kreeg ze dus gewoon niet beter.
Bedankt voor je bezoekje en ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met dit album.
Als je een berichtje achterlaat kom ik zeker ook even bij jouw blog langs. 


3 comments:

Wilma said...

Sjonge Lenet, wat heb je weer uitgepakt! Dit ziet er weer schitterend uit. En wat leuk bedacht, die vrouwelijke én mannelijke kant, maar ook veel werk geweest! Heel gaaf. En de foto's komen heel goed door hoor. Fijne zondag nog.
GROET, Wilma

bolletjelucky.blogspot.com said...

Wat een leuk idee zo'n driehoekig album. Leuk dat schudgedeelte aan de voorkant Lenet en je hebt mooi dessin-papier gebruikt. Ook de decoratie ziet er top uit en ik hou wel van "verstopte" labels etc. Heel mooi gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Els said...

Een heel mooi accordeon albumpje en wat leuk dat het een vrouwelijke en mannelijke heft heeft. Leuk idee.
Groetjes, Els