Free diecutting files

Thursday 12 November 2009

Count your blessings.

Even een ander kaartje voor de verandering. Anders gaat al dat pastel me vervelen. Deze heb ik gemaakt met october afternoon. Vind ik ook zo'n geweldig merk. De stempel is van teresa collins die heb ik bij Simpelscrappen gekocht.
Vandaag kwamen mijn stempels van Papertry ink binnen ..zooooo gaaf randje sdie in je nestabilliti stanzen passen..Ik ben nu met een kaartje bezig waar op ik ze gebruikt heb.
Ev en gedult nog tot morgen..
Dit kaartje heb ik overgens gemaakt voor CPS #141

Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achter laat, tot de volgende keer.
Photobucket

7 comments:

Dora said...

Een prachtig kaartje en een super stempel!

Hetty said...

En weer zo'n super kaartje

gr hetty

Heike said...

Heel mooie kaart!

Knutselfreak said...

Super kaartje! Papier is ook geweldig.
Groetjes,
Selma

Nancy Feer said...

Geweldig, dat keperband maakt m net een beetje stoerder. Ben benieuwd naar je nieuwe stempels voor bij je nestabilities. Zet je dan ff een link neer?
Groetjes, Nancy

nora said...

leuk kaartje Lenet!!Groetjes Nora

Alexandra said...

Leuke kaart, vind het papier ook helemaal geweldig.