Free diecutting files

Friday 6 November 2009

These are the days

Ken je dat gevoel , je hebt iets gemaakt waar jezelf superblij mee bent en je het eigenlijk metteen aan iedereen witl laten zien? dat hadik gisteravond met deze kaart. maar ja kon geen foto maken want het was veel te donker dus moest ik tot vandaag wachten. Als een klein kind kon ik bijna niet wachten tot het licht genoeg was om hem te maken.
De kids zijn naar school en zit hier met Dora op de achtergrond ( de cartoon serie hahaha) Ik ga zo snel even wat opruimen en het kaartje dat half ligt te wachten afmaken.
Oja ik heb deze gemaakt voor de sketch challenge van Insperational card sketches
Het papier is van baby2bride van graphic45, het kaartje met quote van Paul Simon van tres jolie
En wederom de blaadjes pons van Martha stewart. Stiksels zijn met de hand gedaan .

Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken, Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat.
Tot de volgende keer.
Photobucket

19 comments:

Wendy said...

Hoi Lenet wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg.

Groetjes Wendy

Hetty said...

Wauuuw wat een geweldig kaartje en wat mak jij die stiksels toch mooi

gr hetty

Andrea said...

inderdaad een prachige kaart hoor, zou ik ook aan iedereen willen laten zien
heb je met de hand of met demachine genaaid?
groetjes andrea

Dora said...

Ik ben meteen aan het meezingen, en ja Dora kijken;)
Een schitterende kaart, en ja dat gevoel ken ik wel een beetje, ik had dat met de kaart voor GS van deze week, en ik moest nog veel langer wachten;)

Maudy said...

Super mooi geworden Lenet! En mijn hemel met de hand? Je hebt daar toch een naaimachine voor of ben ik nou gek ;-).

Lenet said...

nee hoor Maudy je bent niet gek..maar ik gebruik het dunste haakgaren voor de stiksels en dat past niet op de naaimachine ;)

Sandra1968 said...

Dit is echt een supermooie kaart. Kan me voorstellen dat je die graag aan ons wilde laten zien ;-)
Mooi papier en leuke details, o.a. dat bloemetje dat uit/in dat gescheurde papier steekt.
Alvast een prettig weekend,
Sandra

CĂ©line said...

Wow, mooi kaartje!!! Met de hand stiksels maken, niks voor mij om te doen maar het resultaat op je kaart vind ik prachtig!

Alexandra said...

Wow, het is een prachtige kaart. Kan me voorstellen dat je die gauw aan iedereen wilde laten zien. Leuk ook dat plekje waar het papier een beetje is opengescheurd en dan de bloemtjes erin.

Vicky said...

Beautiful card, so pretty, thanks for joining us at ICS this week. :)

scrapdictive said...

Kan me heel goed voorstellen dat je er trots op bent. Het is dan ook een heel mooi kaartje.

Joan said...

Dit is geen "kaartje" meer, dit is een kunstwerk ! Geweldig !


(Lenet ik was gisteren 22 jaar getrouwd, ik wil dat kaartje wel ontvangen). ;-)

Kitty said...

Hij is SUPER!

marley said...

beautiful card, so pretty and elegant! thanks for joining us at ics this week!

http://ingridsknitting.blogspot.be/ said...

Fantastisch mooi , helemaal top ... echt een prachtig romantisch kaartje !

Debs said...

Beautifull card so pretty, papers are gorgeous thanks for joining us at ics this week.
Debs

wendipooh13 said...

such a lovely card and just love the elegent feel on it!! soo pretty. great details. great job with the IC card sketch this week!!

Mary Giles said...

This is soooo beautiful. The papers are gorgeous as well as the floral embellishmets. Thanks for playing at ICS this week.

jo said...

This is just gorgeous!!

Thanks for joining us at ICS this week :)

Jo x