Free diecutting files

Monday 16 November 2009

Laughter

Ik mocht van Maudy haar storybook cardridge lenen en daar heb ik deze kaart mee uit gesneden. er staan nog veel meer vormen op dus een ideale cardridge voor kaarten makers. Je zult dus nog wel meer vormen tegenkomen de komende tijd , want ik ben het kaarten maken nog lang niet beu. Helaas komt er weinig meer van ee LO terecht maar helaas ik heb daar op de een of andere manier even geen mojo voor. Wel wil ik tussen de bedrijven door nog een aantal albums afmaken en maken die ik nog heb liggen. .
Het papier dat ik gebruikt heb voor dezekaart is van MME pennylane het lijstje is van tattered angels en heb ik bespoten met parelmoer glimmermist maar dat zie je niet op de foto. het [pons randje gemaakt met de doily lace en de stiksels met de hand.



Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

9 comments:

Andrea said...

hoi Lenet,
leuke kaart heb je gemaakt, romantisch
groetjes andrea

Anonymous said...

Heel mooi kaartje weer Lenet.

Liefs Trudy

natacha said...

leuke kaart heb je gemaakt lenet

Rieni said...

hij is weer mooi geworden!!

Sandra1968 said...

Deze is ook erg leuk!

Céline said...

Wordt afgezaagd maar dit is ook weer een mooi kaartje!!! Lieve kleur zo met dat blauw!
Groetjes Céline

ps de stempels op de hoeken zijn van Prima.

Maudy said...

Mooi kaartje! Maar ehh kan dat echt mijn cardridge??? Daar was ik zelf nog niet eens achter hahaha maar super geworden. Wil ik morgen wel even in het echt bewonderen.

Dora said...

Lenet........wat ga jij lekker, echt weer een top kaart, zo een om te smullen, erg mooie tekst ook!

Alexandra said...

Kan niet anders zeggen als een prachtige kaart.