Free diecutting files

Tuesday 17 November 2009

Wonderful

en dan hebben we hier weer een kaart. Voor de "journalling" heb ik weer gebruik gemaakt van mijn stempels van papertry ink..ze zijn gewoon geweldig zo leuk..De tekst stempel is van Hero arts.
Dit kaartje heb ik gemaakt met de sketch van CPS#142 vind het een hele leuke sketch moet ik zeggen. Zo en dan ga ik nu mijn scrapplekkie maar even opruimen want vanavond komt Maudy gezellig scrappen en dan moeten we wel een beetje bij de spullen kunnnen.

Als je mijn kaart beter wilt bekijken , klik op de foto en hij wordt vergroot.
Leuk dat je even kwam kijken .Ik vind het heel leuk als je een berichtje achterlaat, tot de volgende keer.
Photobucket

17 comments:

Maudy said...

Hij is mooi zeg! hou wel van deze kleuren ook! En ben benieuwd vanavond naar je stempels. Die wil ik natuurlijk wel zien als ze zo geweldig zijn.

Andrea said...

mooie kaart Lenet,
echt romantisch
groetjes andrea

Simone said...

Dat zijn echt mooie stempels, mooi gemaakt, zeg

Ann said...

het is echt weer een prachtige kaart Lenet

Dora said...

Geweldig mooi!

dithny said...

Supe kaartje, weer een echte "Lenet" :)

Hetty said...

Wat een mooi kaartje is het weer

gr hetty

Arielle H Gordon said...

What a beautiful card!!!

Annette said...

Kijk eens aan, als je 'm vergroot zie je ineens allerlei details en komen ook de contrasten beter over. Hij is nog steeds mooi en niet meer duf zo ;o))))))))))))
Die stempel is inderdaad top, en je stikseltjes en het zachtoranje er bij maken het een PLAATJE...

Cora Hoekstra said...

Tjeetje Lenet, deze is mooi. Ik vind de tekststempel super.

dstandard said...

Beautiful card!

Ingrid said...

Wederom een prachtige kaart, Lenet!

Knutselfreak said...

Heel mooi kaartje!
Groetjes,
Selma

Ilonka said...

Whow Lenet een schitterende kaart!!


groetjes ilonka

http://ingridsknitting.blogspot.be/ said...

en zoals gewoonlijk alweer een schitterende kaart lenet !

Unknown said...

Mooi kaartje :D

Alexandra said...

simpelweg gezegd, gewoon een prachtige kaart.